• ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • 104k نظر «نمایش»

کارت آزمون استخدامی شرکت نفت

کارت آزمون استخدامی شرکت نفت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰۳,۴۹۵ (نمایش)

کارت آزمون استخدامی شرکت نفت (وزارت نفت)

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ در روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1402 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است. داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدام وزارت نفت، جهت شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت نفت را دریافت نموده و بصورت چاپی به همراه خود داشته باشند. در ادامه با کلیک بر روی لینک زیر جهت دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت نفت اقدام نمایید.

دریافت کارت آزمون

راهنمای شرکت در آزمون استخدام وزارت نفت

وزارت نفت در تاریخ 15 اسفندماه سال 1401 به منظور جذب نیروی مورد نیاز خود در شرکت های تابعه، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده بود. پس از ثبت نام داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون، سر انجام در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1402 این آزمون با رقابت 77824 نفر برگزار خواهد شد. در ادامه به تشریح نکات مهم و مفید دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نفت می پردازیم.

نحوه دریافت کارت آزمون: داوطلبان شركت‌ کننده در آزمون‌، در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، كد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد پیگیری و ...) از كارت شركت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
نکته مهم: برای شركت در جلسه آزمون، همراه داشتن كارت ورود به جلسه شرکت نفت و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.
مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت آزمون:
1. پس از بررسی اطلاعات مندرج در آزمون، در صورت مشاهده مغایرتی در اطلاعات مندرج (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، دین ، سهمیه 5 درصد ایثارگران، وضعیت تاهل / تعداد فرزند، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) تا تاریخ 29 اردیبهشت 1402 به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.
2. در صورت مشاهده مغایرتی در اطلاعات مندرج دیگر در کارت آزمون، در زمان و ساعت های تعیین شده به باجه های رفع نقص مربوطه مراجعه نمایید. در ادامه آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون شرح داده شده است:
آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون: در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در واحد رفع نقص حوزه مربوطه به نماینده سازمان سنجش مراجعه نمایید.

نکته مهم: چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقد عكس می‌باشد و یا عكس روی كارت دارای اشكالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بالا به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه نمایید.همچنین شما می توانید قبل از شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت، فایل راهنمای شرکت در آزمون استخدام را دانلود نموده و نسبت به مطالعه آن اقدام نمایید. تمامی نکات مهم و ضروری در خصوص آزمون استخدام شرکت نفت در این فایل بصورت کامل ذکر شده است.

راهنمای شرکت در آزمون

آرشیو کارت آزمون های استخدام شرکت نفت

کارشناسان ایران استخدام در جدول زیر آرشیوی از کارت آزمون های استخدام شرکت نفت در چند سال اخیر را تهیه و تنظیم نموده اند. شما می توانید با مراجعه به جدول زیر تمامی اطلاعات مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های استخدام شرکت نفت را مشاهده نمایید.

آرشیو کارت آزمون های استخدام شرکت نفت
سال 1401

خبر 25 اردیبهشت 1402: دریافت کارت آزمون استخدام وزارت نفت سال 1401
خبر 23 اردیبهشت 1402: اطلاعیه زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون استخدام وزارت نفت

دریافت کارت

مشاهده اطلاعیه

سال 1400 جذب از طریق تکمیل فرم سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد. مشاهده آگهی
سال 99 جذب از طریق تکمیل فرم سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد. مشاهده آگهی
سال 98 جذب از طریق تکمیل فرم سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد. مشاهده آگهی
سال 96 آزمون لغو شد. مشاهده آگهی
سال 91 خبر سال 92: دریافت کارت ازمون استخدام وزارت نفت (دریافت کارت) مشاهده آگهی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=10258
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 104k