۷ سال پیش

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته
اطلاعات بیشتر

 پرداخت پاداش بازنشستگان 94 بعداز تصویب بودجه 95 در مجلس

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بعد از تصویب بودجه ۹۵ پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۴ پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمدبطحایی با اشاره به چالش‌های پیش‌روی آموزش و پرورش در سال‌های اخیر درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان اظهارداشت: برای نخستین بار دولت در لایحه بودجه ۹۵ اعتباری را در ردیف مستقلی جهت پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرارداده است.
وی افزود: باتوجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه ۹۵ دارد بعداز تصویب بودجه ۹۵ پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۴ پرداخت خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبار در ردیفی مستقل، چالش هر ساله ما در این خصوص را برطرف کرده و همکاران با دلگرمی بیشتری به خدمت خود ادامه خواهند داد.
بطحایی با اشاره به تلاش‌های فراوان در پایان سال ۹۴ جهت پرداخت حق‌التدریس‌ها افزود: بخشی از حق‌التدریس‌ها و همچنین حق‌الزحمه امتحانات نهایی همکاران مربوط به سال ۹۴ تا اواخر اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=572711
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد