۷ سال پیش

سالانه ۲۳ هزار نفر در اصفهان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: سالانه ۲۳ هزار نفر در اصفهان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که رشد ۲۴ و نیم درصد به نسبت سال گذشته داشته است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، محسن نیرومند ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: افزایش بیکاری در اصفهان و نرخ ۱۳.۷ درصد بیکاری در این استان که بالاتر از میانگین کشوری است، رشد ۲۴ و نیم درصد بیمه بیکاری در استان را رقم زده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا ضعف قوانین و برخورد در روابط بین کارفرما و کارگر سبب افزایش آمار بیکاری شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها با ۷۰ نیرو نظارت روی واحدهای صنعتی و صنفی در سطح استان اصفهان انجام می‌گیرد.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان ادامه داد: ما نمی‌توانیم روی یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نظارت کنیم یا برای ۱۵۰ هزار واحد صنفی در سطح استان توسط ۷۰ بازرس نظارت داشته باشیم.
نیرومند در پاسخ به اینکه چرا برای افزایش نظارت ها از نیروهای بیشتری استفاده نمی‌کنید، اعلام کرد: در حال حاضر با ممنوعیت استخدام نیرو مواجه هستیم.
وی با اعلام اینکه نظارت بر بحث بیمه کارگران و سرباز زدن کافرمایان از بیمه کارگران برعهده بیمه تامین اجتماعی است، ادامه داد: در حوزه قراردادهای بین کارفرمایان و کارگران تنها در صورت شکایت، قادر به رسیدگی هستیم.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با نابودی تدریجی کارخانه سیمان در اصفهان گفت: در حال حاضر نگهداشتن کارخانه با فضای اقتصادی موجود هنر، کارفرما است و کارخانه هایی در همین شرایط فعالیت می کنند که به درآمدزایی هم رسیده اند.
وی اظهار داشت: ما به یکی از کارخانه‌های سیمان که به دلیل ورشکستگی اقدام به اخراج نیروهایی با قراداد ۱۵ تا ۲۰ ساله و نیز نیروهای رسمی خود، کرده بود، تذکر دادیم و اعلام کردیم راهی دیگر به غیر از تعدیل نیروی کار برای جبران خسارت‌های مالی خود پیدا کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661959
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد