۷ سال پیش

سالانه ۲۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه بیمه بیکاری هزینه می شود
اطلاعات بیشتر

 

ربیعی با بیان اینکه با وجود بیمه بیکاری قوی می توان به ایجاد اشتغال جدید کمک کرد، افزود: سالانه 2400 میلیارد تومان در حوزه بیمه بیکاری هزینه میشود که قطعا درسایه تامین اجتماعی پایدار تحولات سخت اجرا خواهد شد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش بررسی کارنامه سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید امروز( دوشنبه) اظهار داشت:  از این پس، ارگان های کارگری و بازنشستگی در تمامی تصمیم گیری های مربوط به این حوزه به عنوان ناظر در کنار همکاران سازمان تأمین اجتماعی حضور خواهند داشت.
وی در خصوص نیاز به گنجانده شدن بیمه تکمیلی بازنشستگان، تصریح کرد: در راستای حمایت بیشتر به بازنشستگان کشوری و سازمان تأمین اجتماعی، اجرای بیمه تکمیلی برای این قشر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
ربیعی با بیان اینکه با وجود بیمه بیکاری قوی می توان به ایجاد اشتغال جدید کمک کرد، افزود: سالانه 2400 میلیارد تومان در حوزه بیمه بیکاری هزینه میشود که قطعا درسایه تامین اجتماعی پایدار تحولات سخت اجرا خواهد شد.
وی بابیان اینکه یک نظام درمان مناسب می تواند از خطر سقوط مستمری بگیران به تله فقر جلوگیری کند، ادامه داد: تامین اجتماعی صندوق نیست بلکه مکانی ست برای زندگی اجتماعی مستمری بگیران ، بنابراین در این مکان باید امید به آینده شکل بگیرد تا این افراد در سن بازنشستگی ، کسری تفریح دوران سخت کاری را جبران کنند
** در کجای دنیا تامین اجتماعی بنگاه داری نمی کند
ربیعی تاکید کرد: متاسفم که هنوز عده ای نگاه درست به سازمان تامین اجتماعی ندارند و با بیان اینکه این سازمان بنگاه داری می کند ، قصد حقیر جلوه دادن خدمات آن را دارند اما باید گفت کجای دنیا تامین اجتماعی بنگاه داری نمی کند
** خیلی ها بدنبال مسایل حاشیه ای بودن اما تیرشان به سنگ خورد
وی ادامه داد: تاکنون وزیر رفاهی که یک دوره 4 ساله را در سمت خود باقی مانده باشد ، نداشته ایم قطعا وزرای سابق بدلیل فقر زدایی برکنار نمی شدند بلکه بخاطرسوء نظر به بنگاه های اقتصادی بود که خوشبختانه ما محکم و استوار در در این زمینه ایستادگی کرده ایم
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رییس جمهور از استقلال خواهی بنده حمایت کرد، افزود: امروز سازمان تامین اجتماعی محل گفتگوی اجتماعی است که بنده مایل هستم تا ارکان کارگری و بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی نیز بر تمام تصمیم گیری ها ناظر باشند تا رابطه ها شفاف سازی شود
** حقوق وزیر و اعضای هییت مدیره به زودی منتشر می شود
وی با بیان اینکه وزارت کار و تامین اجتماعی پیشتاز در شفافیت هستند، تاکید کرد: در حال آماده سازی سایتی هستیم که فیش حقوقی بنده و اعضای هییت مدیره سازمان تامین اجتماعی و معاونین شستا را منتشر کنیم .
ربیعی ادامه داد: در سال 92 با ابلاغ یک منشور اخلاقی، 35 درصد حقوق هییت مدیره تامین اجتماعی را کسر کرده ام.
وی تاکید کرد: حدود 730 میلیون تومان از حقوق هایی که به هییت مدیره و مدیر عامل بانک زفاه پرداخته شده بود را به بانک رفاه بازگرداندم.
وی با بیان اینکه تاکنون 1000 میلیارد تومان پروژه های بیمه ای و درمانی را اجرا کرده ایم ، اعلام کرد: در طول 3 سال ، 45 هزار میلیارد تومان هزینه درمان شد که در سال جاری حدود 18 میلیارد تومان برای این بخش اختصاص داده شد.
** افتتاح 40 پروژه بیمه ای و درمانی در هفته تامین اجتماعی
ربیعی با اشاره به افتتاح 40 پروژه بیمه ای و درمانی در هفته تامین اجتماعی تصریح کرد: این پروژه ها که در زمینه اقتصادی و درمانی هستند در مناطق مرزی افتتاح خواهند شد.
وی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تاکید کرد: در سال جاری سعی کرده ایم حداقل حقوق این افراد را به 900 هزار تومان برسانیم تا قدرت خرید مستمری بگیران افزایش یابد اما هنوز معتقدیم که با شرایط ایده آل فاصله بسیار داریم.
ربیعی افزود: در 3 سال اخیر ، حقوق مدیران شرکت تامین اجتماعی با همه مزایا 12 میلیون تومان بود که در بررسی های صورت گرفته از سوی معاون اول رییس جمهور، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی ، سازمان تامین اجتماعی روسفید شده است .
در حاشیه این همایش از طرح جلد دفترچه تامین اجتماعی و تصویر نخستین مسابقه عکس سلفی با عنوان من و پدر و مادر ،با حضور وزیر و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630851
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد