۹ سال پیش

استخدام ۳۰۰ نفر ناظر کشاورزی در آذربایجان شرقی (سال ۹۳)
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

به نقل ازخبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اهداف سازمان برای خدمت به جامعه کشاورزی و تولیدکنندگان مقدم بر تمام مسائل است، گفت: خوشبختانه اقدامات لازم برای استخدام ۳۰۰ نفر از مهندسان کشاورزی ناظر به عمل آمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، کریم مهری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه لازم است جلسات ترویجی و اهداف بهبود عملکرد با محوریت بهره وری بصورت ماهانه برگزار شود، اظهار کرد: در این زمینه ابتدا باید نیازها احصاء و برآورد شده و بعداً به فکر راه چاره بود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های سازمانی، مبتنی بر آموزش و ترویج قرار گرفته و توسعه و تداوم خواهد یافت و در این راستا، تمام بهره‌برداران زیربخش‌های مختلف کشاورزی استان باید در امور تولیدی اطلاعات و دانش لازم را کسب تا راه به سوی پایداری این بخش مهم از اقتصاد هموار شود، افزود: باید راندمان تولید در واحد سطح از افزایش لازم و هدفمند برخوردار شود و این امر با ارتقای سطح دانش وآگاهی تولید کنندگان نسبت به عوامل وشرایط تولید می تواند محقق و امکانپذیر شود.
مهری با بیان اینکه در راه ترویج کشاورزی با چالشهایی روبرو هستیم ادامه داد: نبود توان مالی کافی در این بخش نباید ما را از ادامه کار منصرف و از پیگیری اهدافمان مایوس سازد و در این مسیر نیز بدنبال مقصر نیستیم باید برای حل مشکلات با اتحاد و همدلی و با تفکر روبه جلو حرکت کنیم و هیچ مانعی را بزرگ نبینیم.
وی با بیان اینکه در حل موانع کاری با افکار آرمانی نمی توان به نتایج دلخواه رسید افزود: باید با تدبیر و همفکری و استفاده از دانش روز و تکنولوژی موجود با تکیه بر دانش بومی کشاورزان راهبردها مشخص شود.
مهری با بیان اینکه بایستی با رویکردهای اقتصادی، طرح های کشاورزی را پیش ببریم افزود: خوشبختانه که قانون تمرکز وظایف ابلاغ شده و مدیران سازمان منبعد با اختیار کامل خواهند توانست برای مسائل کشاورزی چاره اندیشی کنند.
وی با بیان اینکه اهداف سازمان در راستای خدمت به جامعه کشاورزی و تولیدکنندگان مقدم بر تمام مسائل می باشد افزود: خوشبختانه اقدامات لازم جهت استخدام ۳۰۰ نفر از مهندسین کشاورزی ناظر به عمل آمده است.
در پایان این آیین علی اکبر نژادرضا به عنوان مدیر جدید هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات علی رخ افروز مدیر سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد.


 

 همراهان گرامی سایت ایران استخدام جهت مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت جهاد کشاورزی در سال 93 اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=13626
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد