۷ سال پیش

سرفصل‌های آموزشی دوران سربازی تغییر می‌کند
اطلاعات بیشتر

 

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور گفت: مدتی است که تغییر سرفصل‌های آموزشی سربازان در دستور کار است و تمام سرفصل‌های آموزشی سربازان به تناسب شرایط روز کشور تغییر می‌کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


سردار امیرحسین یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان در حاشیه آئین تحلیف فراگیران آموزشی مقطع کاردانی و بالاتر مرکز آموزشی شهید باهنر کرمان اظهار داشت: در سال اقدام و عمل مهارت‌افزایی سربازان و درجه داران را در دستور کار قرار دادیم.
وی با اشاره به اینکه مهارت‌افزایی محور دوران سربازی قرار گرفته است، گفت: این مهارت‌افزایی در کنار ارتقای توان روحی و روانی پرسنل و سربازان انجام می‌شود.
معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: در همه عملیات‌هایی که در کشور انجام می‌شود بحث خودامدادی و دگرامدادی مطرح و حائز اهمیت است و اعتقاد داریم که اگر این موضوع به خوبی تبیین شود تلفات به حداقل می‌رسد.
وی با اشاره به تغییر رفتار دشمن در جنگ علیه کشور خاطرنشان کرد: دشمن جنگ نرم علیه کشور را با جدیت دنبال می‌کند و از همین منظر باید آموزش‌های دوران سربازی نیز با این رویکرد دشمنان بازنگری شوند.
سردار یاوری با بیان اینکه با دعوت از اساتید مختلف دانشگاه‌ها مجموعه سرفصل‌های سربازی، درجه‌داری، افسری تا مقطع دکترا در نیروی انتظامی بازنگری می‌شود، گفت: در حوزه جنگ نرم کارهای دقیق‌تر و جدی‌تری باید انجام شود.
وی تاکید کرد: کارهایی مثل بصیرت‌افزایی در دستور کار آموزش‌های سربازی است و حدود دو سال است که به طور جدی آن را دنبال می‌کنیم و از این جهت تمام سرفصل‌های آموزشی سربازی تغییر می‌کند.
معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه قراردادی با سازمان آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور امضا کردیم، گفت: در این راستا هم دوره‌های فنی‌وحرفه‌ای در پادگان‌ها در حال برگزاری است و استقبال خوبی شده و این دوره‌ها در حوزه سربازی و درجه‌داری انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تهدیدات زیادی علیه استان کرمان انجام می‌شود، افزود: این تهدیدات از جنوب و شرق کرمان به این استان وارد می‌شود اما با همه این تهدیدات وضعیت امنیتی کرمان بسیار خوب و شرایط مناسبی دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=653485
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد