۷ سال پیش

سقف جدید دریافتی حقوق منتظر ابلاغ رئیس‌جمهور
اطلاعات بیشتر

در انتظار سقف جدید دریافتی حقوق 

معاون مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه سقف جدید دریافتی حقوق کارکنان دولت منتظر ابلاغ رئیس جمهور است،‌ گفت: همه دستگاه‌ها مکلف به رعایت سقف دریافتی هستند.

علی صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در خصوص تعیین سقف حقوق دستگاه‌های دولتی اظهار داشت:‌ در شورای حقوق دستمزد این موضوع بررسی و نهایی و پس از آن با حضور رئیس جمهور در هیأت وزیران به تصویب رسید.
معاون توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت با بیان اینکه مصوبه سقف دریافتی حقوق منتظر امضا و ابلاغ رئیس جمهور است، تصریح کرد: نوبخت رئیس سازمان مدیریت در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهند کرد و اینکه همه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی نیز مشمول مصوبه هستند.
وی در مورد اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری که اجرای آزمایشی آن ۹ سال به طول انجامیده است نیز گفت:  جلساتی برگزار و اصلاحات با توجه به شرایط موجود انجام و البته هنوز در دولت نهایی نشده است، هفته جاری بررسی‌ها به پایان می‌رسد و تا یک ماه آینده لایحه آن نهایی و به مجلس ارسال شود.
وی در پاسخ به این سؤال که معاون اول رئیس جمهور در گزارش مربوط به فیش‌های حقوقی از پیش‌نویس اصلاح نظام هماهنگ پرداخت‌ها سخن گفته بود، اظهار داشت: نظرات کارشناسی مختلفی نیاز دارد و هنوز پیش‌نویس آن تهیه نشده است.
صفدری در مورد چرایی پرداخت حقوق‌های نجومی گفت: مستثنی شدن دستگاه‌ها و نهادها از قانون مدیریت خدمات کشوری مهمترین عامل چنین حقوق‌هایی است.
وی در پاسخ به این سوال که براساس مصوبه هیأت وزیران همه دستگاه‌ها و شرکت‌ها ملزم به اجرا هستند، عنوان کرد: بله، همه دستگاه‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: در ماده ۱۱۷ قانون مدیریت تعدادی از دستگاه‌ها مستثنی شدند و فوق‌العاده‌های شغلی برای همه تعیین شده و استثنایی وجود ندارد. در قانون تمامی موارد پیش بینی شده و افراد متناسب با جایگاه شغلی، اقلام به آنها تعلق می‌گیرد.
صفدری تأکید کرد: بانک‌ها اکنون نیز مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری هستند اما با اندکی تغییرات همراه است. مگر اینکه قانون‌گذار مستثنی کرده باشد.
معاون توسعه سرمایه انسانی سازمان مدیریت در مورد لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری بیان داشت: در لایحه دولت قصد ندارد هیچ دستگاه و نهادی از قانون مستثنی باشد و همه اعم از وزارت نفت، اقتصاد، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی مشمول قانون خواهد شد البته این موضوع پیشنهاد کارشناسی است.
صفدری یادآور شد:‌ نظام پرداخت از انعطاف لازم برخوردار است و متناسب با هر دستگاه تصمیم‌گیری می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632813
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه