۸ سال پیش

سند کارآفرینی بانوان تدوین شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: سند کارآفرینی بانوان با چشم انداز پنج ساله در سال گذشته تدوین شد و به زودی رونمایی می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه السادات حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری چهار هزار و ۶۳۰ برنامه طی هفته گرامیداشت مقام زن خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب جشنواره، نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و تجلیل از بانوان بوده است.
وی خواستار توجه مسئولین به سرمایه های اجتماعی بانوان به ویژه بانوان کارآفرین شد و افزود: سند کارآفرینی بانوان با چشم انداز پنج ساله در سال گذشته تدوین شد و به زودی رونمایی می شود.
حسینی از تشکیل  ۱۰ انجمن مختص مشاغل بانوان خبر داد و گفت: یکی از این انجمن ها، انجمن آی تی است که بحث آموزش، تولید، برند سازی و عرضه محصولات را دنبال می کند.
وی ادامه داد: همچنین به زودی نرم افزاری که براساس آن بانوان کارآفرین شناسنامه دار می شوند رونمایی خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ادامه داد: یکی از ضروریات استان کرمان راه اندازی مرکز توانمندسازی و کارآفرینی برای بانوان به ویژه بانوان آسیب دیده و بهبود یافته در هر شهرستان است.
وی یادآور شد: تدوین سه سند سلامت، ورزش و سند فرهنگی و اجتماعی در حوزه بانوان در دستور کار سال جاری قرار دارد.
حسینی راه اندازی مرکز معاضدات قضایی و حقوقی بانوان را ضروری دانست و گفت: باید یک مرکز متمرکز برای حل مسائل و مشکلات بانوان و کودکان در استان کرمان راه اندازی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571456
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد