۷ سال پیش

سهمیه خوب آذربایجان غربی در استخدام ۲۰ هزار نفری آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

 

در استخدام 20 هزار نفر نیروی جدید در آموزش و پرورش کشور ، سهمیه خوبی برای استان آذربایجان غربی تخصیص یافته که با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، شهرستان مرزی پیرانشهر به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی پیرانشهر گفت : در تماس تلفنی با آقای فانی وزیر آموزش و پرورش ، وی در جریان مشکلات آموزشی و پرورشی در این شهرستان ، قرار گرفت.
سلیمان پناهنده افزود : کمبود نیروی انسانی و پرداخت نشدن حق نوار مرزی به همکاران شاغل در آموزش و پرورش شهرستان‌های مرزی استان آذربایجان غربی از جمله پیرانشهر ، یکی از عمده ترین مشکلات این مناطق است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر همچنین با بیان کمبود فضای آموزشی در این شهرستان
اضافه کرد : اختصاص نیافتن مزایا و امکانات رفاهی به پرسنل اداری از دیگر مشکلات موجود است که برقراری خدمات رفاهی فوق العاده ویژه و رتبه بندی به صورت یکجا برای کادر اداری در این زمینه چاره ساز است.
بگفته پناهنده ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش هم برای پیگیری موضوع حق نوار مرزی و مشکلات نیروهای اداری شهرستان پیرانشهر قول مساعد داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655522
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد