۹ سال پیش

شرایط استخدام پتروشیمی‌امیر کبیر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرایط جذب نیرو در پتروشیمی‌امیر کبیر

پتروشیمی‌امیر کبیر جزو ارگانهای دولتی میباشد که هر ساله نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون عمومی‌و مصاحبه جذب مینماید.

داوطلبین گرامی‌جهت مشاهده اخبار استخدامی‌پتروشیمی امیر کبیر در سال 93 اینجا کلیک نمایید

شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح و معروف در سراسر جهان برای استخدام کردن شرایط و معیار‌های خاص خودشان را دارند که صد البته این معیار‌ها در پیشرفت هر چه بهترشان تاثیر بسزایی دارند. از این رو برای آگاهی شما کارجویان عزیز می‌کوشیم شرایط عمومی‌استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح ایران را لیست کنیم، این شرایط از آخرین آگهی استخدام مربوطه اخذ شده است و تبعاً در طی زمان و باتوجه به شرایط و نیازها قابل تغییر می‌باشد:

 

 شرايط استخدام
.1 تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران.
.2 متدين به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمي كشور.
.3 عدم سوء پيشينه كيفري.
.4 داشتن تندرستي و توانايي كامل جسماني و روان شناختي.
.5 عدم تعهد كار و اشتغال به صورت قراردادي، پيمان و رسمي در مراكز دولتي.
.6 دارا بودن كارت پايان خدمت و يا معافيت دائم )كامپيوتري(.
.7 دارا بودن مدرك كارشناسي و يا گواهي فراغت از تحصيل.
تبصره 1 7 ( مدارك دانشگاهي كساني براي شركت در آزمون استخدامي قابل قبول است كه از طريق آزمونهاي - سراسري دانشگاههاي دولتي يا آزاد و يا آزمون خاص سراسري دانشگاه جامع علمي كاربردي كه از طريق - سازمان سنجش برگزار مي شود موفق به ورود به مراكز آموزش عالي براي دريافت مدارك رسمي شده باشند و يا از دانشگاههاي معتبر خارج از كشور، مدارك مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري دريافت كرده باشند.
.8 حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناسی ۲۸ سال
تبصره 1 8 ( در صورت دارا بودن سابقه كار، حداكثر به ميزان 5 سال به سقف سني داوطلب افزوده خواهد شد. -
تبصره 2 8 ( به حداكثر سن استخدام خانواده شهداء جانبازان ، آزادگان و مفقودالاثرا تا ميزان 3 سال اضافه -مي شود.
تبصره 3 8 ( براي ساكنين ماهشهر و بندرامام حداكثر به ميزان 1 سال به سقف سني داوطلب افزوده خواهد شد. - توضيح اين كه: در هر حال و تحت هيچ شرايطي حداكثر سن داوطلبان استخدام با مراعات تبصره 1 و 2 و 3 نبايد از 35 سال سن بيشتر باشد.
تبصره 4 8 ( كساني كه در بخش هاي پيمانكاري شركت پتروشيمي امير كبير شاغل مي باشند، به ازاء هر سال - سابقه حضور، شش ماه به سقف سني فوق الاشاره اضافه مي گردد.
9 استخدام صرفا" از افراد بومي شهرهاي استان خوزستان خواهد بود. - تبصره 1 9 ( داوطلب بومي به فردي اطلاق مي شود كه متولد يكي از شهرهاي استان خوزستان بوده يا پنج سال - سابقه كار مفيد در شهرستان ماهشهر داشته و يا ديپلم خود را از يكي از شهرهاي استان خوزستان دريافت كرده
باشد.

 

*توجه: کارجوی گرامی، شرایط استخدام بانکها و نهاد‌های مختلف برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به فعالیت در یک بانک و یا یک نهاد مشخص هستند گردآوری و ارسال میگردند. بنابراین ارسال این شرایط به منزله ی اعلام آگهی استخدامی‌توسط نهاد یا بانک ذکر شده نمیباشد و مسلماً در صورت اعلام جذب نیرو توسط بانک و یا نهاد فوق الذکر از طریق سایت ایران استخدام طی یک آگهی اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد.

موفق باشید – سایت ایران استخدام

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=74884
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد