۷ سال پیش

شرایط اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به کارآفرینان مورد حمایت کمیته امداد
اطلاعات بیشتر

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: برای کارآفرینان مورد حمایت امداد که پنج نفر را به کار مشغول نمایند ۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال بانکی پرداخت می شود.

جهت مشاهده اخبار استخدام کمیته امداد اینجا کلیک کنید


امیر عذیری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شسبستان با اشاره به اشتغال مددجویان گفت:سال گذشته در زمینه اشتغال مددجویان بیش از ۵۴ میلیارد تومان پرداخت شده است و با برنامه ریزی های دقیق و مدون برای سه هزار و ۷۳۳ نفر فرصت شغلی ایجاد کردیم.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری جشن خودکفایی برای دو هزار خانواده تحت حمایت را در تهران برگزار کنیم.
عذیری در ادامه به مراحل اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و با بیان اینکه اشتغال در کمیته امداد به دو صورت کاریابی و پرداخت تسهیلات به مددجویان انجام می شود تصریح کرد: در مرحله نخست استعدادسنجی و توانایی افراد در حوزه های مختلف کاری سنجیده می شود که براساس آمار اولیه این طرح حدود ۹۰ هزار مددجو بین سنین ۱۵ تا ۶۵ سال را شامل می شود.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز آموزش‌های رایگان برای مددجویان درنظر گرفته شده است بطوری که سال گذشته ۱۱هزار نفر در استان تهران از ظرفیت آموزشی امداد در حوزه اشتغال بهره مند شده اند و همچنین دو هزارو ۷۵۶ نفر از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۸۰ درصد تسهیلات به مددجویان از محل قرض‌الحسنه بانکها تامین می شود گفت: سال گذشته حدود ۷۴ میلیارد تومان از محل ارائه تسهیلات بانکی به این حوزه اختصاص یافت که براساس آخرین آمار و همکاری بانک‌ها، ۴۲ میلیارد تومان این منابع به متقاضیان پرداخت شده است. صندوق اشتغال نیازمندان،صندوق توسعه ملی و کمک‌های مردمی از دیگر تامین منابع کمیته امداد است.
عذیری یکی از ویژگی های اصلی طرح های اشتغالزایی در کمیته امداد را نظارت بر طرح ها برشمرد و تصریح کرد: ناظرین متخصص این نهاد به طور متوسط یک تا پنج سال بر طرح ها نظارت دارند تا عملکرد و موفقیت آن را مورد سنجش قرار گیرد، در مرحله آخر نیز بازاریابی و پایدارسازی طرح‌ها از طریق بیمه محصولات و تأمین اجتماعی مجریان طرح ها و کمک به فروش محصولات مددجویان انجام می شود.
وی یاد آور شد: مددجویان مورد حمایت این کمیته برای اشتغال به شرکت‌ها و کارگاه های خصوصی معرفی و مشغول به کار شده اند و تا دو سال حق بیمه سهم کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به اشتغال بگیرند، پرداخت می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: در حوزه کاریابی مددجویانی که در کارگاه ها و شرکت ها مشغول به کار می شوند در سال اول ۱۰۰ درصد بیمه حق کارفرما و در سال دوم ۵۰ درصد توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593680
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد