۷ سال پیش

شرایط بازنشستگی روستاییان و عشایر بالای ۶۵ سال تعیین شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ شرایط بازنشستگی روستاییان و عشایر بالای ۶۵ سال را تعیین کردند و همچنین تعرفه‌های قوه قضاییه را اصلاح کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، بر اساس مصوبه نمایندگان، کلیه افراد ۶۵ سال و بالاتر عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر که حداقل ۱۰ سال سهم بیمه اجتماعی خود را پرداخت نموده‌اند، می‌توانند باقیمانده آن تا سقف ۱۵ سال را به نرخ روز و یکجا پرداخت نموده و مشمول بازنشستگی شوند.
همچنین درمصوبه دیگری مجلس جدول اصلاحیه تعرفه‌های قوه قضاییه در سقف ۵ هزار میلیارد ریال را تصویب کرد.
در تبصره الحاقی دیگری نیز با موافقت نمایندگان اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۳۱/ ۴/ ۹۴ و همچنین احکام مالیاتی قوانین رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور مصوب ۱/ ۲/ ۹۴ و الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال ۱۳۹۵ مجری ( قابل اجرا) می‌باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582744
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد