۷ سال پیش

شرایط حرفه‌ای معلمان ریاضی تحت تاثیر چالش نظام رتبه‌بندی معلمان
اطلاعات بیشتر

 

استاد ریاضی دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: آموزش، ارتقا و شرایط حرفه‌ای معلمان ریاضی تحت تاثیر چالش نگران‌کننده نظام رتبه‌بندی معلمان واقع شده است.

جهت ورود به صفحه اخبار و جزئیات نظام رتبه بندی معلمان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، زهرا گویا در همایش روز ملی ریاضیات ایران در اردبیل با اشاره به مسائل و مشکلات آموزش ریاضی مدرسه‌ای در ایران، گفت: در دهه اخیر در ایران به دلیل ایجاد تغییرات پی‌در‌پی، آموزش عمومی بطور عام و آموزش ریاضی بطور خاص با چالش‌های گوناگون مواجه شده است.
وی افزود: جامعه هنوز با منطق، ضرورت و سود و زیان تغییر در یک بخش آشنا نشده است یا با حرکت سریع‌تری به سوی تغییری بزرگ‌تر پرتاب می‌شود.
گویا با اشاره به حداقل پیش‌نیازهای لازم برای تغییر، افزود: کارهای جدی مطالعاتی، کارشناسی‌های اصولی، محرز شدن ضرورت ایجاد تغییر در بخشی از جامعه، فراهم کردن شرایط اجرا، پذیرش مسئولیت پی‌آمدها و آمادگی دوبارنگری از جمله این پیش‌نیازهاست.
استاد ریاضی دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان اینکه ضرورت احتیاط تغییر برای تغییر باعث ایجاد التهاب حداقل در کوتاه‌مدت می‌شود، تصریح کرد: اگر مردم خواهان تغییر نباشند و نسبت به ضرورت تغییر توجیه نشوند و مجریان و افراد منفعت طلب دل در گروی آن نگذارند، شرایط برای تغییر مهیا نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بدون رعایت پیش‌فرض‌ها، شکست معنایی و تداوم شکلی تغییر تا سیاست‌گذاری دیگر، تقریبا قطعی است و چنین اتفاقی اصلی‌ترین چالش است.
گویا با بیان اینکه آموزش ریاضی مدرسه‌ای در ایران با سه چالش مهم محوری روبرو است، گفت: برنامه و کتاب درسی ریاضی، آموزش، ارتقا و شرایط حرفه‌ای معلمان ریاضی و ارزشیابی این سه چالش مهم و محوری هستند.
استاد ریاضی دانشگاه شهید بهشتی تهران همچنین با اشاره به نظام رتبه‌بندی معلمان، افزود: آموزش، ارتقا و شرایط حرفه‌ای معلمان ریاضی تحت تاثیر چالش نگران‌کننده نظام رتبه‌بندی معلمان واقع شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد