۸ سال پیش

شرایط دریافت وام کم‌بهره از صندوق ذخیره فرهنگیان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سود سهام فرهنگیان بازنشسته در دی ماه خبر داد و گفت: سود سهام بازنشستگان در بهمن و اسفند هم تا پایان فروردین ماه واریز خواهد شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


شهاب‌الدین غندالی با بیان اینکه مبلغ سود واریزی به حساب اعضای بازنشسته صندوق در دی ماه بیش از ١١٧ میلیارد ریال است اظهار کرد: لیست اطلاعات مربوط به بهمن و اسفندماه هنوز از سوی استان‌ها به دست ما نرسیده است. در تلاشیم با تکمیل اطلاعات، سهم‌الشرکه این دوماه را تا آخر فروردین پرداخت کنیم.

وی در ادامه درباره استمرار عضویت بازنشستگان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اکنون شرایط همانند گذشته نیست و کسانی که بازنشسته می‌شوند در صورت تمایل می‌توانند عضو صندوق باقی بمانند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: از آنجا که بازنشستگان با مشکلات مختلفی روبرو هستند و بعضا روی دریافت سرمایه‌شان در زمان بازنشستگی حساب باز می‌کنند، تصمیم گرفتیم معادل مبلغی که در صندوق سرمایه دارند، وام با بهره 2 درصد ارائه کنیم تا زندگی‌شان با مشکل مواجه نشود.

غندالی ادامه داد: به عنوان مثال اگر همکاری در زمان بازنشستگی 15 میلیون سرمایه دارد، سرمایه‌اش را در صندوق نگه می‌داریم. وی سود سهامش را همانند سایر اعضاء در هرماه دریافت می‌کند و می‌تواند 15 میلیون وام کم بهره دریافت کند.

وی تاکید کرد: البته استمرار عضویت اجباری نیست و اگر همکار بازنشسته ما تمایلی به این امر نداشت می‌تواند سرمایه‌اش را دریافت و از صندوق خارج شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=574312
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد