۷ سال پیش

شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری انتخاب شد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با پایان یافتن زمان قرارداد شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه تکمیلی، آیین بازگشایی پاکت های مناقصه برگزار و شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی انتخاب شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،عباس رشیدی گفت: کمیسیون مناقصه بیمه تکمیلی درمان، شرکت آتیه سازان حافظ را به عنوان برنده مناقصه عمومی یک مرحله ای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان، از کار افتادگان و افراد تحت تکفل آنان در سراسر کشور و وظیفه بگیران به مدت یک سال انتخاب کرد.
وی اظهار داشت: حدود دو میلیون نفر از بازنشستگان کشوری به همراه افراد تحت تکفل آنان، تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان قرار دارند که از این تعداد ۴۵ درصد مرد و ۵۵ درصد زن هستند.
رشیدی با بیان اینکه شرکت آتیه سازان حافظ نزدیک به یک دهه شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری است، افزود: در آیین بازگشایی پاکت ها شرکت بیمه گر «آتیه سازان» نازلترین قیمت را ارائه داد.
وی ادامه داد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان، بیمه ای تمایلی و اختیاری است که هرساله بازنشستگان را مورد حمایت قرار می دهد.
رشیدی مهمترین اهداف خدمات بیمه تکمیلی را افزایش ضریب همبستگی اجتماعی و دفع ضرر محتمل برای بازنشستگان عنوان کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648351
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه