۸ سال پیش

شمار بازنشستگان آموزش و پرورش تا ۴ سال آینده به یک میلیون نفر می‌رسد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزیر آموزش و پرورش به نقش کلیدی، اساسی و منحصربه‌فرد معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: معلم با بیان، رفتار و حتی طرز لباس پوشیدنش در زمان‌های مختلف، می‌تواند در تغییر دانش، بینش، رفتار و رفتار گروهی دانش‌آموزش موثر باشد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اصغر فانی در مراسم تجلیل از استاد پیشکسوت احمد صافی به پاس بیش از نیم قرن جهاد تربیتی، با بیان اینکه تجلیل از استاد صافی سخت است، اما ما در حد بضاعت خودمان عمل می‌کنیم، اظهار کرد: نقش معلم در فرایند تعلیم و تربیت بسیار مهم است و رفتارسازی در دانش‌آموزان توسط مربی و معلم کار بسیار ارزشمندی است.
وی افزود: معلم با بیان، رفتار، منش و حتی طرز لباس پوشیدنش در زمان‌های مختلف درس‌هایی را به متربی می‌دهد و منجر به تغییر در دانش، بینش و رفتار فردی و گروهی وی می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلم در فرهنگسازی اظهار کرد: هرچند آموزش و پرورش دارای ارکان متفاوتی است، اما معلم نقش کلیدی، اساسی و منحصر به فردی را بازی می‌کند و امروز هم در محضر یک معلم بزرگ قرار داریم. استاد صافی معلم همه ماست و شخصیتی است که در کمال تواضع بدون هیچ چشمداشتی به تعلیم و تربیت فکر می‌کند. وی مولف ۳۵ جلد کتاب در زمینه‌های مختلف است و حضورش در جمع فرهنگیان در استان‌های مختلف بسیار قابل توجه است.
به گزارش ایسنا، غلامعلی افروز نیز در این مراسم با بیان اینکه باید به تلاش‌های انسان‌ها بها دهیم، گفت: انسان‌های تلاش‌مدار همواره آرامش دارند و متفکر هستند. تفکر در چهره آنها دیده می‌شود. نسان‌های دل‌آرام همواره اهل تایید شخصیت دیگران و ترغیب آنها هستند و با زبان تکریم سخن می‌گویند نه تحقیر و انصافا استاد صافی چنین شخصیتی دارند.
اکرمی، مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم با بیان اینکه تعلیم با تربیت و انسان‌سازی آمیخته شده است، گفت: استاد صافی هر دو صفت علم و دانش و تقوا را توامان دارند و در حال حاضر مشغول تلاش برای بازنشستگان هستند که قابل تقدیر هستند.
محمود مهرمحمدی، رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این ذخایر ارزشمند باید به نکویی به نسل آینده معرفی شوند، گفت: بزرگداشت انسان‌های بزرگ یک وظیفه توسعه‌ای و اقدام استراتژیک برای هر جامعه‌ای به شمار می‌آید.
رییس دانشگاه فرهنگیان افزود: ما در کنار اجرای برنامه درسی رسمی به برنامه‌های دیگری برای تربیت نیازمندیم که در همین راستا برنامه درسی غیرمتشکل را معرفی کردیم و براساس آن در فضاهایی که دانشجو معلمان زیست می‌کنند اقدام به انتقال معانی، مضامین، ارزش‌ها، شایستگی‌ها و بایسته‌های معلمان می‌کنیم. به عنوان مثال یکی از سالن‌های اجتماعات پردیس نصیب را به نام استاد صافی نامگذاری کردیم. از این رهگذر تلاش می‌کنیم تا شایستگی‌های معلمی را در دانشجو معلمان نهادینه کنیم.
به گزارش ایسنا، احمد صافی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان در مراسم نکوداشت خود با بیان اینکه در مدرسه مغزها را قیمتی می‌کنند، گفت: مدرسه کشف استعداد می‌کند و این معلمان و مربیان هستند که این اقدام را انجام می‌دهند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان افزود: یکی از دشوارترین وزارتخانه‌ها در ایران و جهان، وزارت آموش و پرورش است. کدام وزارتخانه در کشور ۹۹ درصد از بودجه‌اش را صرف پرداخت حقوق پرسنل می‌کند. در حال حاضر حدود ۷۵۰ هزار بازنشسته آموزش و پرورشی داریم که تا چهار سال آینده شمار آنها به یک میلیون می‌رسد و هم‌طراز پرسنل شاغل می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=556228
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد