۷ سال پیش

شکاف دریافتی معلمان شاغل و بازنشسته باید جبران شود
اطلاعات بیشتر

ایجاد شکاف در دریافت حقوق و مزایای معلمان شاغل و بازنشسته

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


 مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شکاف به وجود آمده در دریافت حقوق و مزایای معلمان شاغل و بازنشسته باید با همکاری سازمان بازنشستگی جبران شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد ناصری صبح امروز در نشست مسؤولان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: بعد از اعمال نظام رتبه‌بندی معلمان بین دریافتی همکاران شاغل و بازنشسته یک شکافی به وجود آمده که به طور میانگین ۳۵۰ هزار تومان تفاوت دریافتی را شاهد هستیم که برای پر کردن این شکاف افزایش و رشد گروه بازنشستگان فرهنگی با ضریب متفاوت در دستور کار سازمان بازنشستگی است.
وی گفت: ضروری است در این زمینه و همچنین برقراری بیمه طلایی بازنشستگان از طریق صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی اقداماتی انجام شود چرا که انعقاد قرارداد با بیمه طلایی برای بازنشستگان در اختیار صندوق بازنشستگی است که با برطرف کردن مشکلات به راحتی در این حوزه می‌توان اقدامات مناسب و مطلوبی را انجام داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: البته شرط سن ۷۰ سال برای پوشش بیمه‌ای برطرف شده و با رفع برخی از موانع و مشکلات همچنان تلاش بر این است تا یک توان و ظرفیت مناسب در امر ارائه خدمات به جامعه بازنشستگان فرهنگی انجام داد.
ناصری یادآور شد: ما در قالب طرح ارتقای سطح منزلت و رفاه معلمان با مجموعه‌های خدماتی، رفاهی و سازمان‌های مرتبط تفاهمنامه‌هایی را به امضا رساندیم تا بتوانند با کمترین سود و بیشترین مشتریان از طریق جامعه فرهنگی محصولات خود را عرضه کنند.
وی گفت: در این شیوه دیگر نیازی به وثیقه و دیگر تعهدات نخواهد بود بلکه معلمان بر اساس نامه‌ای که از حسابداری به آن مجموعه‌ها ارائه می‌کنند با پشتوانه اعتماد آموزش و پرورش به معلمان خدمات ارائه کرده و به صورت قسطی کالا می‌دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: از هفته معلم ما این تفاهمنامه‌ها و انعقاد همکاری‌های مشترک را شاهد هستیم و امیدواریم جامعه فرهنگی بتواند از این خدمات و تسهیلات استفاده کرده و بهره‌مند شود.
ناصری ضرورت توجه به تامین معاش و رفاه معلمان را در ارائه خدمات کیفی‌تر در حوزه آموزشی و پرورشی یادآور شد و گفت: همه این فعالیت‌ها قطعا در راستای بهره‌مندی جامعه فرهنگیان از امکاناتی است که در سطوح دیگر نیز برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها کارکنان خود را از آن بهره‌مند می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596156
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد