۷ سال پیش

صدور ۲۱۸ مورد مجوز مشاغل خانگی در چالوس

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چالوس از صدور 218 مجوز مشاغل خانگی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی درویش بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان از تشکیل 9 شرکت تعاونی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد 92 مورد نظارت بر شرکت‌های تعاونی توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس صورت گرفت.
وی با اشاره به 45 مورد بازدید مالی از تعاونی‌های این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته در شهرستان چالوس 65 مورد مجامع برگزار شد و فرصت‌های شغلی ایجادشده برای تعاونی‌ها نیز به 80 نفر رسید.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی چالوس مجموع دادنامه‌های صادره را یک‌هزار و 161 مورد در سال گذشته خواند و افزود: در این مدت تعداد ثبت دادخواست اولیه و دادخواست تجدید نظر به‌ترتیب 860 و 301 مورد بود.
وی با بیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس در سال گذشته تعداد 607 مورد بازدید ادواری و موردی از کارگاه‌ها داشت، خاطرنشان کرد: این اداره در سال 94 در زمینه گشت مشترک اتباع بیگانه و صورت‌جلسات کمیته حفاظت فنی نیز به‌ترتیب 12 و 229 مورد را به‌ثبت رساند.
درویش از صدور مجوز مشاغل خانگی برای 218 نفر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: تعداد افرادی که در این مدت توانستند از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کنند نیز به 137 نفر رسید.
وی تعداد اشتغال‌ ایجادشده توسط دستگاه‌های اجرایی و اداره تعاون را 816 نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت پاسخگویی به نامه‌های مردمی ریاست جمهوری 114 مورد و معرفی‌شده به مراکز فنی و حرفه‌ای توسط کاریابی‌ها 160 نفر بود.
این مسئول به تشکیل انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی در شهرستان چالوس اشاره کرد و ادامه داد: تجدید انتخابات کانون کارگران بازنشسته، انتخاب نماینده کارگران در سطح کارگاه‌ها و تشکیل شورای اسلامی کار نیز از جمله عملکردهای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس در سال 94 بود.
وی با اشاره به 58 مورد بازدید از واحدهای تولیدی و تعاونی در سطح شهرستان چالوس، یادآور شد: بازدید مشترک با کارشناس بهداشت و برگزاری دوره بازآموزی بهداشت‌یاران، پیگیری در مورد سوادآموزی کارگران، سامان‌دهی رابطان فرهنگی در تعاونی‌ها و کارگاه‌ها و تشکیل جلسه شورای فرهنگی در سطح کارگاه‌ها نیز از دیگر عملکردهای این اداره در سال گذشته است.
درویش در پایان به برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کارگاه‌ها اشاره کرد و گفت: بازدید فضای کار و نمازخانه‌ها در محیط‌های کار، برگزاری یادواره شهدای کارگری و دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری نیز از دیگر برنامه‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584339
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد