۷ سال پیش

صنایع دستی بهترین راهکار برای اشتغال مددجویان بهزیستی است
اطلاعات بیشتر

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: پرداختن به صنایع و هنرهای دستی بهترین راهکار برای ایجاد اشتغال پایدار به ویژه برای جامعه هدف بهزیستی است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی سه شنبه درجمع مدیرکل و معاونان بهزیستی استان افزود: در سالجاری که بنام سال اقتصادی مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ، مسئولان بهزیستی باید اهتمام ویژه ای در زمینه برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش داشته باشند.
وی بیان داشت: بیکاری منشا بروز و ظهور آسیب های اجتماعی است و برای دستیابی به موفقیت بیشتر لازم است از تجربه های کشورهای دیگر در این خصوص بهره گرفت.
امام جمعه بندرعباس کار بهزیستی را اندیشه ، فکر و ابتکار دانست و اظهارکرد: فرد ناتوان در جامعه وجود ندارد و معلولان موفق ، مبتکر و خلاق گواه بر این امر هستند.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان با ابراز خرسندی از توفیق خدمت در این سازمان حمایتی از همراهی نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با این مجموعه قدردانی و خواستار مساعدت و حمایت بیشتر شد.
مهین عسکری هدف از این دیدار در آغاز راه سکانداری بهزیستی هرمزگان را استفاده از رهنمودها و ارشاد نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640055
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد