۸ سال پیش

صنایع دستی یکی از امیدهای مازندران برای رونق اشتغال در دوران پس برجام است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران،از دوران پساتحریم به عنوان فرصت مناسب اقتصادی یاد کرد و گفت که صنایع دستی یکی از امیدهای مازندران برای رونق اشتغال و کسب و کار در دوران پس برجام است .

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری موج از ساری،دلاور بزرگ نیا در آئین تجلیل از هنرمندانی که آثارشان موفق به اخذ مهر اصالت ملی و بین المللی شد ، افزود : هم اکنون 22 صنعتگر و هنرمند استان در 11 رشته صنایع دستی این مهر را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد : از این تعداد 12 نفر مهر بین المللی اصالت را اخذ کردند .
دلاورنیا رشته های صنایع دستی دارای مهر اصالت ملی و بین المللی را نمدمالی ، نساجی سنتی ، لاک تراشی ، سفالگری ، جاجیم بافی ، گلیمچه متکازین ، معرق چوب ، خراطی چوب ، همجوشی شیشه ، مصنوعات چرمی و چهل تکه دوزی معرفی کرد.
وی گفت : ارائه آموزش به هنرمندان و صنعتگران استان در سال های اخیر باعث شده تا کیفیت آثارشان ارتقا یافته و موفق به دریافت مهر اصالت و عرضه آنها به بازارهای ملی و جهانی شوند .
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران افزود : به عنوان مثال در سال 89 و تا پیش از این آموزش ها از 10 پرونده ارسال شده هنرمندان استان برای کسب مهر اصالت تنها دو اثر موفق به دریافت آن شده بودند .
مهر اصالت بین المللی گواهینامه ای است که شورای جهانی صنایع دستی برای حفظ ، احیا و تداوم مشاغل بومی و سنتی به هنرمندان می دهد و با این مهر آثار آنان قابلیت عرضه به بازارهای ملی و جهانی را پیدا می کند .
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران همچنین از معرفی صنایع دستی استان در قالب عکس ، پوستر ، کتاب و فیلم خبر داد و گفت که با توجه به تنوع اقلام هنوز در عرضه و بازاریابی به موفقیت های لازم دست نیافته اند .
وی از دوران پساتحریم به عنوان فرصت مناسب اقتصادی یاد کرد و گفت که صنایع دستی یکی از امیدهای مازندران برای رونق اشتغال و کسب و کار در دوران پس برجام است .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582501
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد