۸ سال پیش

ضرورت تجدیدنظر در نرخ دستمزد کارگران در سال جاری
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی کارگران، خواستار آن شد که در تعیین نرخ دستمزد کارگران در سال ۹۵ تجدیدنظر شود و میانگین دریافتی کارگران با توجه به خط فقر افزایش یابد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از وزیر راه و شهرسازی خواست با توجه به دستور اجرای پروژه مسیر میانبر مسجد سلیمان به اهواز زمینه برگزاری مناقصه این پروژه را فراهم کند تا عملیات اجرایی این موضوع بعد از سال‌ها درگیری با سازمان محیط  زیست اجرایی شود.
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد آخوندی زمینه تسریع در برگزاری مرحله دوم مناقصه پروژه مسجدسلیمان به اندیکا و همچنین پروه محور دوم هفتکل به اهواز را فراهم کند تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها پیگیری شود.
جلیلی گفت: به چیت‌چیان وزیر نیرو درخصوص تعطیلی تونل گلاب و بهشت‌آباد تذکر می‌دهم، متاسفانه اقدامات وزارتخانه متناقض با تعاملات صورت گرفته وزیر است؛ ضمن آنکه باید به مردم ستمدیده پشت سد گتوند توجه شود و خسارات آنها پرداخت شود و همچنین به وضعیت مردم پشت سد در استان چهارمحال و بختیاری نیز رسیدگی شود.
وی افزود: از وزیر بهداشت درخواست دارم با توجه به کمبود پزشک متخصص در حوزه انتخابیه‌ام اجازه استفاده از ظرفیت تفاهم‌نامه با بیمه‌ها را فراهم کند تا متخصصان پزشکی طرحی تمام‌وقت در مراکز درمانی به کار گرفته شود.
جلیلی افزود:‌ با توجه به مشکلات معیشتی کارگران، باید در تعیین نرخ دستمزد کارگران در سال ۹۵ تجدیدنظر شود و با توجه به خط فقر حداقل میانگین دریافتی افزایش یابد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به وزیر صنعت تذکر داد: از ایجاد اختلال در تردد خودروها در استان خوزستان دست بردارد و مردم و مسئولان را درگیر حاشیه نکنند زیرا استفاده از خودروهای اروندی حق مردم خوزستان است و علاوه بر خوزستان باید در سراسر کشور امکان تردد این خودروها وجود داشته باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571486
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد