۷ سال پیش

ضرورت ثبت مشاغل خانگی در سامانه رصد اشتغال

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار شهرستان نطنز گفت: برای به‌روزرسانی آمار اشتغال و همچنین مشاغل خانگی، دستگاه‌های مجری در اسرع وقت کلیه پروانه‌های مشاغل خانگی صادره خود را در سامانه رصد اشتغال ثبت نمایند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز یوسف حسنی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری نطنز که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نطنز ازجمله شهرستان‌هایی است که در حوزه ایجاد و اشتغال و به‌کارگیری افراد بیکار در سطح استان موفق عمل کرده و جز شهرستان‌های برتر استان بشمار می‌رود.
وی افزود: گواه این مجموعه آمار سال گذشته تعهد اشتغال بوده که بر اساس سهمیه ابلاغی از سوی استانداری برای شهرستان نطنز یک هزار و 121 شغل در نظر گرفته‌شده بود که پس از پایان سال 94 و آنالیز سامانه رصد اشتغال مشاهده شد که تعداد یک هزار 275 شغل محقق شده که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.
فرماندار شهرستان نطنز با اشاره افزایش 50 درصدی تعهد اشتغال در سال 95 برای شهرستان نطنز خبر داد و تصریح کرد با توجه به توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ضمانت و همچنین افتتاح برخی واحدها و به‌کارگیری افراد بیکار امیدواریم این تعهد نیز در سال 95 محقق شود.
وی از راه‌اندازی اتاق فکر و جذب سرمایه گذاری در فرمانداری خبر داد وبیان کرد: با هماهنگی اداره صنعت و معدن کارشناسان خبره هفته‌ای دو روز در محل فرمانداری مستقر و پذیرای سرمایه‌گذاران خواهند بود امیدواریم با این حرکت شتاب بیشتری به رشد و توسعه شهرستان نطنز و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار نماییم.
حسنی با درخواست از ادارات مرتبط با حوزه اشتغال در خصوص بررسی ظرفیت خالی شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای معرفی افراد بیکار به آن‌ها شد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از سیستم آمار اشتغال و مشاغل خانگی سامانه رصد اشتغال است مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به مشاغل خانگی صادره در سامانه رصد اشتغال اهتمام ویژه داشته باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664689
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد