۷ سال پیش

ضرورت حمایت از صندوق بیمه بیکاری هنرمندان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

صندوق بیمه بیکاری یک اراده ملی می‌طلبد

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


رئیس سازمان سینمایی گفت: صندوق بیمه بیکاری هنرمندان نیازمند حمایت دولت و دیگر نهادهاست.
حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خصوص صندوق بیمه بیکاری هنرمندان به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: صندوق بیمه بیکاری هنرمندان نیازمند بودجه بالایی است که سازمان سینمایی به تنهایی نمی تواند از عهده آن بر آید. وجود این صندوق یک ضرورت است که یک اراده ملی را می‌طلبد. از نهادها و مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که یک بودجه خوبی را به این امر اختصاص دهند که نگرانی اهالی هنر برطرف شود.
وی در ادامه در مورد تولیدات مشترک و پیشرفت صنعت سینما تصریح کرد: سینمای ایران یک سینمای رو به جلویی است که مخاطبان داخلی و خارجی بسیاری دارد و ما باید تلاش کنیم با مشارکت هایمان در تولیدات مشترک، صنعتمان را به روز نگه داریم و به تجربیاتمان بیافزاییم.
وی در ادامه تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم سینما را به روز نگه داریم، باید خودمان را با سینمای جهان بسنجیم و مزیت‌هایمان را بشناسیم و در عین حال از قافله تکنیک و هنر جهانی عقب نمانیم.
ایوبی در آخر در مورد ورود سرمایه گذاران به حوزه تهیه کنندگی خاطرنشان کرد: ما به آدم های بی تجربه اجازه تهیه کنندگی نمی دهیم و تنها در صورتی این امر محقق می شود که سرمایه گذاران، مراحل تهیه کنندگی را طی کنند و کارت این حوزه را دریافت کنند. در غیر این صورت این ورود امکان پذیر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=595927
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد