۸ سال پیش

ضرورت همسان سازی حقوق کارگران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به همسان سازی حقوق کارگران در بودجه و برنامه ششم توجه کند و همچنین همسان سازی حقوق کارکنان کشوری و لشگری لحاظ شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن کامران در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وزیر نیرو باید به موضوع حق آبه داران زاینده‌رود به صورت جدی رسیدگی کند و همچنین به خسارات وارده به محصولات کشاورزی توجه شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بارها گفته شده خسارات پرداخت شود، بنابراین باید با تدبیر این موضوع لحاظ شود، همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به همسان سازی حقوق کارگران در بودجه و برنامه ششم توجه کند و همچنین همسان سازی حقوق کارکنان کشوری و لشگری لحاظ شود.
کامران در تذکر به وزیر اقتصاد افزود: باید به مسائل موسسه ثامن الحجج (ع) رسیدگی شود و به دلیل اینکه مردم به تبلیغات صدا و سیما اعتماد کردند اما برای پس گرفتن پول خود با مشکل روبه‌رو هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر دفاع به وضعیت حقوقی رزمندگان  و بازنشستگان نیروهای مسلح توجه کند و اینکه نباید به مردم فشارهای اقتصادی و گرانی وارد کرد و همچنین به موضوع فاینانس‌ها و آب و برق توجه جدی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=577278
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد