۷ سال پیش

ضرورت کارآفرینی زنان با افزایش و گسترش فرصت‌های شغلی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند به توسعه‌ جامعه کمک کند .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ مریم جمشیدی در اختتامیه نخستین نمایشگاه  تخصصی بانوان مازندران در سالن فرهنگ و ارشاد مازندران ، اظهارداشت: زنان نیمی از جمعیت جامعه ما را تشکیل می‌دهند که  باید نگاه جامعه به این قشرعادلانه باشد.
مریم جمشیدی از زنان به عنوان اسوه صبر و استقامت نام برد و افزود: زنان ما در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و همچنین با تربیت مردانی بزرگ  آنها را در راه  اسلام و انقلاب تقدیم کردند .
وی ، گفت: اکنون نیززنان عامل اصلی در پویایی اقتصاد خانواده و قوام بخش جامعه هستند که در تحقق اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.
جمشیدی  بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه برخی از توانمندی های زنان استان را به نمایش گذاشت در حالی که زنان  ما از هرگونه پتانسیل و ظرفیت در تحقق اقتصاد مقاومتی توانایی های زیادی دارند.
وی ادامه داد: هیچ ظرفیتی مهمتر از ظرفیت انسانی نیست  بنابراین بیاید فضا را برای رشد و توسعه توانمندی زنان  به عنوان سرمایه های اجتماعی مهیا کنیم.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران ،گفت: زنان با داشتن مهارت  های مختلف در پویایی اقتصاد خانواده وجامعه می توانند تاثیر گذار باشند.
جمشیدی گفت: مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند  به توسعه‌  جامعه کمک کند که باید  ضرورت کارآفرینی زنان را با افزایش و گسترش فرصت‌های شغلی بر مبنای خلاقیت افزایش داد.
وی بیان داشت: این نمایشگاه با ۳۰ غرفه توانمندی و پتانسیل های بانوان نخبه مازندران را در زمینه های ورزشی ، فرهنگی ، دینی ، اقتصادی ، علمی ، پژوهشی ، تولیدی و کشاورزی  به مدت سه روز به علاقمندان هنر به نمایش گذاشت.
در پایان این مراسم  از بانوان توانمند با اهدای لوح تقدیر شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581851
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد