۸ سال پیش

طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان اصلاح شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را برای تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش سرویس سیاسی پانا، تبصره یک ماده واحده این طرح با رأی مجلس به این شرح اصلاح شد: مقامات مذکور در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری و هم‌طرازان آنها و ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و دارندگان اجازات خواسته از شمول این قانون مستثنی می‌باشند.
کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین تبصره الحاقی به این ماده را در متن طرح گنجانده بود که بر اساس آن بکارگیری بازنشستگان در شرکت‌های طرف قرارداد دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون خدمات کشوری ممنوع است.
علی لاریجانی، رئیس مجلس در این‌ رابطه گفت که کمیسیون امکان ورود به این بخش را نداشته و نمی‌توانسته چیزی را به متن ماده اضافه کند.
بر همین اساس طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان با یک اصلاح به تصویب مجلس رسید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=567403
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد