۷ سال پیش

ظرفیت‌های گردشگری سرعین برای اشتغال جوانان به‌کارگیری شود
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار شهرستان سرعین گفت: با توجه به اینکه شهر سرعین یک منطقه نمونه گردشگری در کشور محسوب می‌شود باید از این ظرفیت برای اشتغال و کارآفرینی جوانان استفاده شود.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف ناصری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهر سرعین اظهار داشت: برگزاری نسشت‌های اشتغالزایی و کارآفرینی با توجه به موقعیت منطقه، برای جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که از ظرفیت این منطقه نمونه گردشگری در حوزه اشتغالزایی بهترین بهره را ببریم و نشست‌های تخصصی برای جوانان با هماهنگی امور جوانان اداره ورزش و استفاده از اساتید کشوری برگزار کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی منطقه در بخش کارآفرینی باشیم.
ناصری افزود: با توجه به اینکه شهر سرعین یک  منطقه نمونه گردشگری در کشور محسوب می‌شود برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در این شهرستان نباید مقطعی باشد بلکه باید برای تمام فصول سعی شود برنامه‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی شود تا مسافران که برای چند روزی در این شهر اقامت دارند از این برنامه استفاده کنند.
فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به تخفیف ارائه شده در زمینه ساخت و ساز به جوانان توسط شهرداری سرعین گفت: در هفته جوان برای زوج‌های جوان که اقدام برای ساخت منزل مسکونی و ساختمان تجاری را دارند برای پروانه ساخت و پروانه کسب، 20درصد این هزینه‌ها به جوانان توسط شهرداری تخفیف داده خواهد شد.
سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر تشکیل دبیرخانه این ستاد در شهرستان سرعین بیان کرد: باید هر چه زودتر این دبیرخانه تشکیل شود و برنامه‌های هفته جوان و اوقات فراغت از طرف روسای ادارت شهرستان به دبیرخانه ارسال شود تا بتوان در زمینه برنامه تصمیم‌گیری کرد.
شهرام فکری اظهار کرد: از اولویت‌های این شهرستان تشکیل و تاسیس سازمان‌های مردم نهاد بوده که باید شرایط لازم و زمینه‌های این امر در شهرستان فراهم شود تا بتوانیم شاهد فعالیت‌های مناسب و موثر در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان سرعین باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593846
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد