۸ سال پیش

ظرفیت نخبگان برای توسعه استان کهگیلویه‌وبویراحمد استفاده شود
اطلاعات بیشتر

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد باید از ظرفیت نخبگان این استان استفاده شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و جزئیات استخدام نخبگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور نخبگان در توسعه استان باید بیشتر شود، اظهار داشت: نبود برخی مراکز مانند پارک علم و فناوری در استان جای تأسف دارد.

وی افزود: در استان در زمینه برخی گیاهان دارویی مانند آنغوزه کارهایی انجام شده است و با وجود فعال بودن برخی دستگاه‌ها در این زمینه، اما هنوز نتیجه و خروجی مطلوبی به دست نیامده است.

خادمی تصریح کرد: باید در زمینه تولید و فرآوری گیاهان دارویی و ایجاد صنایع مرتبط وارد عمل شویم.

وی با بیان اینکه در سطح استان هنوز یک شرکت دانش‌بنیان به معنای واقعی نداریم، گفت: حداقل باید در هر شهرستان استان یک شرکت دانش‌بنیان ثبت و راه‌اندازی شود اما در این حوزه عزم جدی وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بحث گردشگری اشاره داشت و بیان کرد: باید با ایجاد الگوها و برنامه‌های جدید و نوین برای جذب گردشگران داخلی و خارجی اقدام شود.

خادمی پیوند جنگلها و عشایر این استان را یکی از راهکارهای توسعه گردشگری دانست و گفت: این امر می‌تواند در رونق گردشگری استان مؤثر باشد.

وی اظهار کرد: در زمینه مسائل مربوط به نفت و گاز نیز حلقه‌های مفقوده بسیاری در استان وجود دارد که باید با تلاش و برنامه‌ریزی این مسائل نیز رفع شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راه و آب مشکلات اصلی این استان نیست، گفت: اگر در زمینه مسائل فرهنگی در این استان هزینه شود جواب و نتیجه مطلوب‌تری خواهیم گرفت.

خادمی تأکید کرد: امکانات دستگاه‌های اجرایی و آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی برای انجام کارهای پژوهشی در اختیار نخبگان قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555871
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد