۸ سال پیش

فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید صلاحیت حرفه‌ معلمی را داشته باشند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید صلاحیت حرفه‌ای معلمی را داشته باشند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر فانی در اولین اجلاس سراسری اساتید دانشگاه فرهنگیان که در محل کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ما امیدواریم در طول برنامه ششم و هفتم توسعه بتوانیم به اهداف چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش و پرورش دست پیدا کنیم، لذا نقشه راهی که برای سند تحول آموزش و پرورش در افق 1404 تدوین شده است، امیدواریم با آن به اهداف مطرح شده در این افق برسیم.
وزیر آموزش و پرورش افزود:‌ ما اگر در آموزش و پرورش به دنبال تحول هستیم، لازمه آن تحول در منابع انسانی آموزش و پرورش است و با این رویکرد دانشگاه فرهنگیان این نقش را عهده‌دار است و به همین دلیل اعلام کرده‌ایم که این دانشگاه یک نهاد استراتژیک در آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه در داخل دانشگاه اساتید نقش کلیدی دارند، عنوان کرد: شما عزیزان افرادی را تربیت می‌کنید که قرار است دانش‌آموزان ما را تربیت کنند، نقشه این تحول در کادر علمی دانشگاه فرهنگیان با تعابیر مطرح شده موجب اعتلای آن خواهد شد، لذا انتظاری که از اعتلای هیئت علمی داریم فراتر از مدرسین است.فانی تصریح کرد:‌ این اعضا باید به گونه‌ای عمل کنند که اطلاعات‌شان به روز شود و بتوانند پاسخگوی نیاز دانشجویان باشند، همچنین رفتار شما عزیزان در کنار سخن و سکوت تأثیر مستقیم در تربیت معلمان خواهد داشت و به همین منظور نقش بهسازی منابع آموزش و پرورش برعهده دانشگاه فرهنگیان است.
وزیر آموزش و پرورش با تأکید براینکه یک میلیون نفر همکار فرهنگی در کشور فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید گفت این تعداد از نفرات در این دانشگاه باید به روز شوند، شعار ما برای دانشگاه فرهنگیان این است که این دانشگاه تربیت‌محور بوده، لذا ابعاد مختلف دانشگاهیان باید موردنظر شما باشند.
وی عنوان کرد: استفاده از روش‌‌های نوین تدریس موضوعی است که باید مورد توجه اساتید قرار بگیرد و باید تلاش زیادی در امر کارورزی داشته باشید، وجه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها در بحث رفتاری است، لذا در آخرین جلسه هیئت امنای دانشگاه بنا شد ماده 28 اساسنامه دانشگاه را عملیاتی کنیم و طی آزمونی اساتید یک دوره حرفه‌آموزی در دانشگاه طی کنند و بناست این دوره طی چند روز آینده برگزار شود.
فانی در پایان خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش باید صلاحیت حرفه‌ای معلمان اجرا شود و کسی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل می‌شوند، باید برای ما تعیین شود که صلاحیت حرفه‌ای معلمی را دارند، به همین منظور به عنوان دانشگاه تخصصی تربیت معلم امیدواریم فارغ‌التحصیلانی در آموزش و پرورش وارد شوند که به لحاظ صلاحیت توانمندی‌های گوناگون داشته باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568108
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد