۷ سال پیش

فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان قطعاً جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمود مهرمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس در رابطه با مهمترین برنامه‌های راهبردی این دانشگاه اظهار داشت: مهمترین برنامه ما پذیرش ۱۰ هزار دانشجو از طریق آزمون استخدامی است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: مهمتر از تعداد پذیرش افراد، این است که بتوانیم کسانی را که برای دوره مهارت آموزی یک ساله وارد دانشگاه می‌شوند، به صورت مناسب برای حرفه معلمی آماده کنیم، در سال ۹۵ یکی از دغدغه‌های اصلی مسئله دوره یک ساله مهارت آموزی افرادی است که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه می‌شوند.
وی در رابطه با رویکرد دانشگاه فرهنگیان در ساماندهی تشکل‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: شایستگی‌های اجتماعی و سیاسی از طریق تشکل های اسلامی به شکل بارزی می‌تواند تقویت شود و سیاست دانشگاه فرهنگیان این است که از این بستر و زمینه غفلت نکند و تا جایی که می‌تواند بستر و زمینه توسعه تشکل‌های دانشجویی را در این دانشگاه فراهم کند.
مهر محمدی به وجود برنامه‌های خاص برای ارتقا زیرساخت‌های دانشگاه ماموریت‌گرای فرهنگیان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مختلفی از جمله در حوزه هوشمند سازی زیرساخت‌های سامانه‌ای و شبکه ای در دستور کار است، در حوزه آموزش طرح جامع آموزش و در حوزه فرهنگی نیز تدوین طرح جامع فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در دستور کار قرار دارد و اینها فعالیت‌هایی است که جنبه زیر ساختی دارد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور در ادامه تصریح کرد: برای جذب هیئت علمی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌ها، تلاش های گسترده ای آغاز شده و امیدواریم با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی بتوانیم ردیف های لازم را به تعداد هیئت علمی دریافت کنیم.
وی در ارتباط با قانون منع ادامه تحصیل تا سه سال برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بر اساس برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش وارد دانشگاه می‌شوند، این برنامه ریزی‌ها برای از بین رفتن خلأ آموزش و پرورش از حیث نیروی انسانی است.
مهر محمدی ادامه داد: فلسفه دانشگاه فرهنگیان این است که خلاء آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی را تامین کند، به همین خاطر با توجه به فلسفه دانشگاه فرهنگیان مسئله ادامه تحصیل که انتظار منطقی در سایر دانشگاه‌ها است، در این دانشگاه منطقی ارزیابی نمی‌شود و دانشجویان این دانشگاه باید حتماً پس از فراغت از تحصیل وارد آموزش و پرورش شوند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: ادامه تحصیل فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان به زمانی که چند سال در آموزش و پرورش خدمت کردند موکول می‌شود البته شرایط نیروی انسانی در منطقه محل خدمت نیز در ادامه تحصیل نقش مهمی دارد.
وی با اشاره به اینکه ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان امکانپذیر است، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان می‌توانند در دانشگاه‌های دیگر به ادامه تحصیل بپردازند به شرط اینکه تعارض و تداخلی با وظایف آموزشی معلمی شان نداشته باشد، همچنین برای اینکه مدرک تحصیلی شان اعمال شود نیاز است که براساس نیاز محل خدمت خود به تحصیل در رشته های مختلف بپردازند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654902
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد