فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

اطلاعات بیشتر

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی


لیست صفحات مرتبط:
+
جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون استخدامی قوه قضاییه اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون مترجم رسمی قوه قضاییه اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون تصدي منصب قضا اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون کانونهای وکلای دادگستری ایران اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون کارشناس رسمی دادگستری اینجا کلیک نمایید
+جهت  ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون استخدامی وزارت دادگستری اینجا کلیک نمایید
+
جهت ورود به صفحه بحث و تبادل نظر آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود به صفحه اخبار آموزش و اشتغال کارآموزان قضایی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲ آبان ۹۵: زمان اعلام نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مشخص شد (منبع : خبرگزاری ایسنا)

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات از اعلام نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مورخ ۴ آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با بیان این مطلب گفت: این فراخوان در کلیه حوزه های قضایی شهرستان و بخش سراسر کشور برگزار شده و نتایج به صورت سراسری اعلام می شود.

معاون رییس قوه قضاییه اضافه کرد: در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، سابقه مدیریت و سابقه مهارت های فناورانه در نظر گرفته شده است. همچنین با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا دو برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است.

وی افزود: فهرست افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه های تخصصی در حوزه های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می شوند.

شهریاری یادآور شد: نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از طریق سامانه www.adiran.ir اعلام می شود


خبر ۳۰ تیر ۹۵ : ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا یک ماه دیگر تمدید شد  (منبع : خبرگزاری مهر)

مدیرکل خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از تمدید یک ماهه فرصت زمانی ثبت نام برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
سیامک رفعتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام دفاتر پیشخوان قضایی گفت: در فراخوانی که در ابتدای تیرماه و در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضائی، از همه متقاضیان واجد شرایط در تمام حوزه‌های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضائی و ارائه خدمات مرتبط را داشتند، دعوت به همکاری شد.
وی با اشاره به اینکه قرار بود امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان باشد، گفت: با بررسی هایی که در حوزه ها انجام شد و با توجه به اهمیت خدمات قضایی،این مهلت تا یک ماه دیگر تمدید می شود.
معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در خصوص نحوه پذیرش و ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.اطلاعات درباره شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir قابل دریافت است.
مدیر کل خدمات الکترونیک قضایی این مرکز افزود:نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه یادشده اقدام خواهد شد. فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.


فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۹۵:

مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضائيه در راستاي گسترش خدمات الكترونيك قضايي از كليه متقاضيان واجد شرايط در کلیه حوزه های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه خدمات مرتبط را دارند، دعوت به همكاري مي نمايد. مهلت ثبت نام  از مورخه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ لغايت۱۳۹۵/۰۴/۳۱ به مدت ۳۱ روز مي­باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.
اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir  قابل دریافت است.
پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.
مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نام نويسي در اين مرحله به معني تاييد صدور مجوز نمي باشد و متعاقباً نسبت به تاييد صلاحيت و اطلاع رساني از طريق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.
فقط اطلاعيه هايي كه از طريق سامانه www.adliran.ir اعلام مي شود معتبر بوده و ساير اطلاعيه ها از نظر مركزآمار و فناوری اطلاعات غير قابل استناد است.

شرايط عمومي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:

۱-    تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران

۲-    التزام عملي به قانون اساسي و ولايت فقيه

۳-    تدين به دين مبين اسلام و التزام عملي به احكام و اخلاق اسلامي

۴-    عدم اعتياد به مواد مخدر

۵-    عدم سوء پيشينه كيفري

۶-    دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه براي داوطلبان مرد

۷-    توانايي جسمي و روحي لازم

شرايط اختصاصي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:

۱-    دارا بودن مدرك كارشناسي يا بالاتر در رشته هاي مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضايي از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي يا مدرك سطح دو يا بالاتر از حوزه هاي علميه

۲-    داشتن حداقل بيست و پنج سال سن

۳-    دارا بودن پنج سال سابقه كار مرتبط

۴-    دارا بودن اطلاعات پايه و مهارت كار با رايانه

علاوه بر شرايط عمومي و اختصاصي فوق، افرادي كه داراي سوابق خدمتي تاييد شده باشند به تشخيص اداره كل خدمات قضایی، در اولويت قرار دارند.

توجه: دريافت پروانه و اشتغال در دفتر براي افراد ذيل ممنوع مي باشد:

۱-    وكلاي دادگستري و مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ و كارشناسان رسمي دادگستري

۲-    قضات و سردفتراني كه به انفصال دائم محكوم شده و اين محكوميت قطعيت يافته است

۳-    شاغلان به امر تجارت طبق تعريف ماده ۲ قانون تجارت

۴-    كارمندان و مستخدمان دولت و كارمندان موسسات عمومي غير دولتي

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...