۷ سال پیش

فضای کسب و کار برای بانوان استان مازندران تقویت شود
اطلاعات بیشتر

 

استاندار مازندران با تاکید بر ترویج اقتصاد دانش بنیان از طریق بانوان در استان گفت: فضای کسب و کار برای بانوان استان مازندران تقویت شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: بانوان مهارت‌های لازم را برای کارآفرینی بیاموزند و اقتصاد دانش‌بنیان برای بانوان تحصیل کرده ترویج شود.
وی افزود: مطالبات بانوان مازندران برای اشتغال 4 درصد از میانگین کشور بالاتر و بیش از 60 درصد جمعیت دانشجویی ما بانوان هستند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه فضای کسب و کار بانوان باید توسعه یابد تصریح کرد: برای مشارکت جدی بانوان در حوزه اقتصاد باید تلاش جدی شود.
فلاح با بیان اینکه 600 واحد تولیدی و کارگاه در استان فعال است افزود: ضرورت دارد زنان موفق و کارآفرین استان شناسایی شوند.
وی با اشاره به اینکه از فرصت حضور توریست در مازندران برای توسعه مشاغل خانگی و صنایع دستی و ارائه این تولیدات در بازاچه‌ها بهره‌گیری شود گفت: توسعه و تقویت اشتغال خرد و خانگی بسیار ضروری است.
استاندار مازندران با بیان اینکه دستور کار عملیاتی برای توسعه مشاغل خانگی تهیه و اجرا شود افزود: برای بانوان فارغ‌التحصیل مازندران باید تصمیم جدی بگیریم.
در این جلسه استاندار مازندران با اهدا لوح تقدیر از تلاش شایسته علی‌رضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به پاس تلاش‌های ارزشمند در زمینه امور بانوان و خانواده و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی تجلیل کرد و با اهدا لوح تقدیر از زحمات جمشیدی در اداره کل امور بانوان و خانواده استان تقدیر شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640684
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد