۷ سال پیش

فعالیت ۱۶ هزار معلم در مدارس قزوین

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قروین گفت: 16 هزار معلم در مدارس این استان فعالیت می‌کنند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی در همایش زمزمه محبت که عصر امروز در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگان حوزه آموزش و پرورش باید به صورت ویژه تجلیل و قدردانی شوند چراکه ارزش‌های مهمی را شامل می‌شوند.
وی افزود: راه توسعه و پیشرفت در گرو استفاده از راهنمایی‌ها و تجربیات معلمان است چراکه این بزرگان چراغ هدایت انسان هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در جامعه فضیلت‌هایی همچون ادب، رفاقت و دوستی، صداقت و یکرنگی کمرنگ شده است که هیچ کسی به اندازه بازنشستگان فرهنگی نمی‌تواند این فضایل را داشته باشد.
قاسمی بیان کرد: در حوزه تعلیم و تربیت به افرادی نیازمند هستیم که خود عامل به بیان و عمل‌کننده باشند که نقش پیشکسوتان فرهنگی در این راستا قابل چشمگیر است.
این مسؤول عنوان کرد: استفاده از الگوی بزرگان و اندیشمندان آموزش و پرورش می‌تواند کاری مناسب برای پیشرفت در این حوزه باشد‌.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: موزه فرهنگ و ادب این استان مکانی برای معرفی ظرفیت‌های معلمان استان قزوین طی سال‌های گذشته است.
قاسمی تعداد معلمان شاغل و بازنشسته در استان قزوین را به ترتیب 16 هزار و 8 هزار نفر عنوان و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از این معلم‌ها در جایگاه خود به نحو احسن قدردانی کنیم.
وی با بیان اینکه هیچ سرمایه‌ای ارزشمندتر از بازنشستگان این حوزه نیست، خاطرنشان کرد: در راستای تکریم معلمان و فرهنگیان اقدامات مختلفی را انجام داده‌ایم که از موارد آن می‌توان به توسعه درمانگاه ویژه فرهنگیان طی چند روز گذشته اشاره کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599294
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد