۷ سال پیش

فعالیت ۳۲۵ تعاونی روستایی در زمینه توانمند سازی زنان در کشور
اطلاعات بیشتر

 

رییس تعاونی‌های روستایی زنان سازمان تعاون روستائی از فعالیت 325 تعاونی روستایی در زمینه توانمند سازی زنان در کشور خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نجفی در کارگروه توانمند سازی زنان روستائی وعشایری و زنان سرپرست خانوار در همدان با اشاره به اینکه65 هزار نفر عضو این تعاونی‌ها هستند، گفت: تعاونی‌های روستایی زنان کانون متمرکز توسعه و بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال در جامعه زنان روستایی کشور هستند، به‌ویژه برای زنان و دختران جوانی که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و می‌‌خواهند به شیوه نوینی کشاورزی کنند.
وی ادامه داد: تعاونی‌های روستایی زنان تحت حمایت‌های دولتی هستند و حمایت‌های آموزشی و مالی مانند تسهیلات وام‌های کم‌بهره با اقساط زیاد، آموزش طرح‌نویسی، بازاریابی و برگزاری بازارچه‌های ادواری به آن‌ها ارائه می‌شود
نجفی درباره زمینه کاری تعاونی‌های زنان روستایی اظهار داشت: این تعاونی ها از تولید کشاورزی و دامی تا فعالیت‌های واسطه‌ای و خدماتی شامل کشت حبوبات و صیفی‌جات، صنایع دستی روستایی، بسته‌بندی، فرآوری کشاورزی و دامی، تهیه خشکبار و لبنیات و فعالیت‌های خدماتی مانند خرید و فروش محصولات کشاورزی و انبارکردن محصولات انجام می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643869
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد