۷ سال پیش

فعالیت ۷۵ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه‌های کشور
اطلاعات بیشتر

 

رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور گفت: در حال حاضر 75 هزار نفر، عضو هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور هستند.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکترمحمدعلی کی‌نژاد در همایش منطقه‌ای هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌های لرستان و خوزستان، در این رابطه اظهار کرد: در کمتر از 6 سال گذشته و به شکلی بی‌سابقه 36 هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های کشور جذب شده‌اند که این خود کار بی‌نظیری است.
وی اظهار کرد: همایش منطقه‌ای هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها هرساله به منظور بهبود و ارتقاء قوانین جذب، مطابق نقشه جامع علمی کشور و براساس نیاز دانشگاه‌ها و لحاظ کردن بحث آمایش و ساماندهی رشته‌های تحصیلی 7 تا 8 بار برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، دبیر هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این همایش در سخنانی گفت: در حال حاضر فرصت‌های نابرابر در توزیع نیروی انسانی، میان دانشگاه‌های مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته شکاف ایجاد کرده است.
علیرضا وحیدی تاکید کرد: دانشگاه‌های کمتر برخوردار به میدان آزمون و خطا در پروسه جذب برای مناطق برخوردار تبدیل می‌شوند و از این‌رو ضروری است سیاست‌های تامین و توزیع نیروی انسانی تقویت و اصلاح شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587409
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد