۷ سال پیش

قانون استخدام مربیان حق‌التدریس سازمان فنی‌وحرفه‌ای را دچار بحران می‌کند
اطلاعات بیشتر

 

 مشاور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به ایجاد بحران در سازمان متبوعش با قانون استخدام مربیان حق‌التدریس، گفت: با وجود مشکلات عدیده این قانون را اجرا می‌کنیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس مجید تهرانیان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته مهارت در روز ۶ مرداد را تشریح کرد و با اشاره به لزوم آشنا کردن مردم با فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: هنوز بسیاری از مردم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را نمی‌شناسند و حتی برخی مسؤولان نیز درباره فعالیت‌های این سازمان اطلاع چندانی ندارند.
وی افزود: در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انواع تجهیزات و دستگاه‌های فنی وجود دارد که مواد مصرفی بسیاری در آن کاربرد دارد، بنابراین نحوه آموزش‌ها در این سازمان با آنچه که در آموزش و پرورش ارائه می‌شود، تفاوت دارد.
تهرانیان همچنین با اشاره به اینکه استانداردهای آموزشی جدیدی با مشارکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها تدوین خواهد شد، گفت: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای افزایش مهارت و توانمندی جوانانی است که علاقه‌مند به کارهای فنی هستند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در رابطه با جذب ۳۶۰۰ نفر از مربیان حق‌التدریس گفت: استخدام مربیان حق‌التدریس از چند زاویه مطرح شده است ابتدا اینکه قانونی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و دولت را مکلف کرده است تا ۳۶۰۰ نفر از مربیان حق‌التدریس را استخدام کنیم که این موضوع بحران در سازمان ایجاد کرده است چرا که به صرفه و صلاح دولت نبود.
وی افزود: این دولت ملزم به اجرای قانون است، این قانون را اجرا خواهد کرد از طرف دیگر اینکه برخی از مربیان شرایط لازم را برای استخدام نداشتند چرا که حداقل مدرک تحصیلی آنها باید فوق‌دیپلم باشد که برخی از این افراد مطابقت لازم را نداشتند.
تهرانیان با اشاره به جذب ۷۶ نفر از سهمیه جذب مربیان حق‌التدریس در استان تهران، گفت: برای جذب این تعداد مشکلی نداریم و تمام این افراد استخدام دولت خواهند شد؛ تاکنون برای ۲۱ نفر حکم پیمانی رسمی صادر شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638016
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه