۷ سال پیش

قانون جامع خدمات ایثارگری نیاز به اصلاحات دارد
اطلاعات بیشتر

 

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آخرین وضعیت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تشریح کرد و گفت: این قانون اکنون نیاز به اصلاحاتی دارد که باید انجام شود.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد شهید، سعید عندلیبی در دومین روز همایش مدیران کل استانی و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی اداری جانباز شهید رسول زاده با اشاره به ضرورت اصلاحات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، اظهار کرد: از آنجایی که تصویب و اجرای آزمایشی این قانون قریب به 10 سال به طول انجامید اکنون با موانع عدیده حقوقی در این خصوص رو به رو هستیم که در آستانه فرا رسیدن سال پایانی اجرای آزمایشی آن باید اصلاحاتی انجام گیرد.
وی در توصیف مسائل مرتبط با این قانون خاطرنشان کرد: استراتژی بنیاد در این خصوص متکی بر چند اصل بوده که بیش از همه رفع تعارضات قانون و پراکندگی های مقررات را مدنظر قرار داده است که با رفع این موارد کیفیت و کمیت خدمات رسانی به جامعه ایثارگری بهبود می یابد.
وی ادامه داد: در معاونت حقوقی و امور مجلس بنیادشهید کار کارشناسی با حضور کارشناسان متعدد در حوزه مختلف انجام شده است که در وهله اول توانمندسازی و ارتقای قابلیت ایثارگران، سپس پرهیز از پراکندگی و تعدد قوانین در خدمت رسانی، همچنین رفع تعارضات در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و نیز نگاه واقع بینانه به شرایط کشور و امکانات و محدودیت های دولت مورد ارزیابی و توجه قرار گرفته است.
عندلیبی با اشاره به شرایط قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مجلس، تصریح کرد: با اجرای آزمایشی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران این انتظار وجود داشت که قوانین سابق کنار برود و یک مشی ثابتی در جریان امور حاکم شود ولی چنین اتفاقی در عمل رخ نداد و ما شاهد آن هستیم که برخی قوانین سابق با قانون جامع در تضاد است که باید هرچه زودتر این مساله برطرف شود.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ضرورت نگاه واقع بینانه به شرایط کشور و دولت در اجرای قانون جامع نیز تصریح کرد: قانون جامع متعلق به سال 85 بوده و از آن زمان تاکنون کشور دچار تحولاتی شده است به همین منظور تغییرات در اجرای برخی مواد قانونی مشکلاتی ایجاد کرده و علاوه بر این با توجه به تغییرات ساختاری و تشکیلاتی در دولت نیازمند اصلاحاتی در قانون هستیم.
اولین همایش مدیران کل استانی و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران از روز گذشته (شنبه) در سالن شهید رسول زاده این نهاد در حال برگزاری است و امروز یکشنه این همایش به پایان می رسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651270
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد