۷ سال پیش

قبولی‌های استخدامی امسال آموزش‌وپرورش سال ۹۶ وارد مدارس می‌شوند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 مدیرکل دبیرخانه هیئت گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به آخرین وضعیت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی این وزارتخانه گفت: قبولی‌های آزمون استخدامی امسال آموزش‌وپرورش در سال ۹۶ وارد مدارس می‌شوند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


شاپور محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: هنوز مجوزهای لازم برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی وزارت آموزش‌وپرورش از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اخذ نشده است.

وی با اشاره به پیگیری وزارت آموزش‌وپرورش برای تحقق این مهم تصریح کرد: به‌محض اخذ مجوز و اعلام آن بر اساس مقررات گزینش، کار تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در آموزش‌وپرورش آغاز می‌شود.

قبولی‌های آزمون استخدامی امسال آموزش‌وپرورش سال 96 وارد مدارس می‌شوند

مدیرکل دبیرخانه هیئت گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به وضعیت استخدام جدید آموزش‌وپرورش بر اساس اعلام علی‌اصغر فانی تصریح کرد: این آزمون برای مهر یا آبان برنامه‌ریزی‌شده است.

محمد زاده با بیان اینکه آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش بر اساس مجوز اخذشده و نیز ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از متقاضیان لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌های دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد عنوان کرد: افراد قبول‌شده در این آزمون استخدامی، در دانشگاه فرهنگیان مهارت‌آموزی کرده و پس از گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی برای سال 96 وارد آموزش‌وپرورش شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه به بخش گزینش برای افراد جدیدالورود به آموزش‌وپرورش بیان کرد: در گزینش تمام تلاش را بر این داریم تا معلمانی وارد سیستم آموزش‌وپرورش شوند که معیارهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را داشته باشند؛ چراکه این سند همه معیارهای معلمان آموزش‌وپرورش را تعیین کرده است.

مدیرکل دبیرخانه هیئت گزینش وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: امروز باید معلمانی وارد آموزش‌وپرورش شوند که در تراز تعلیم و تربیت نظام جمهوری اسلامی باشند و رویکرد ما این است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این مهم محقق شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664106
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد