۷ سال پیش

كسب و كار خانگي راهكار مهم اشتغال و درآمد است
اطلاعات بیشتر

 

 مديركل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي گفت: كسب و كارهاي خانگي در همه كشورهاي دنيا، راهكار مهم اشتغال و درآمد است كه بايد در كشور و استان ما نيز به اين امر توجه شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


محسن مددي روز شنبه در ديدار با ماموستا عبدالقادر بيضاوي امام جمعه اهل سنت اروميه افزود: مي توان از اين ظرفيت مهم براي اشتغالزايي براي شهروندان در آذربايجان غربي استفاده و زمينه ايجاد درآمد براي خانواده ها را فراهم كرد.
وي اضافه كرد: اين كسب و كار درآمدزا با استفاده از آموزش هاي مهارتي موسسات مهارت آموزي دولتي و خصوصي در آذربايجان غربي قابل راه اندازي است و ما آمادگي توسعه اين آموزش ها را نيز داريم.
وي اظهار كرد: آموزشهاي مهارتي و عملي بايد در حد فاصل صنعت و دانشگاه قرار گيرد تا بخش اعظمي از مشكلات مربوط به حوزه اشتغال رفع شود.
مديركل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي تاكيد كرد: عمده بيكاران جامعه امروز را در كشور و استان، فارغ التحصيلان دانشگاهي تشكيل مي دهند كه راه حل اشتغال آنها، آموزش ها و كسب و كارهاي مهارتي است.
مددي ادامه داد: توسعه كشور تنها از طريق دانشگاه ممكن نيست و بايد به آينده شغلي افراد از طريق مهارت آموزي نيز توجه جدي كرد.
ماموستا عبدالقادر بيضاوي امام جمعه اهل سنت اروميه نيز در اين ديدار گفت: آموزش هاي فني و حرفه اي در ايجاد زمينه هاي اشتغال پايدار بسيار تاثيرگذار است كه بايد با قدرت بيشتر تداوم يابد.
وي افزود: مهارت آموزي و ايجاد اشتغال براي جوانان جوياي كار بسيار ارزشمند و نوعي عبادت محسوب مي شود و بايد در اين خصوص اهتمام جدي تري صورت گيرد.
وي اظهار كرد: آموزش هاي مهارتي و فرهنگ سازي توسط خانواده ها براي تشويق فرزندان به فراگيري فنون و حرفه هاي مختلف از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه بيشتر شهروندان باشد.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي يكي از استان هاي درگير با موضوع بيكاري است و طبق آمار بيش از 40 هزار فارغ التحصيل دانشگاهي در اين استان بيكار هستند.
سالانه حدود 50 هزار نفر آموزش هاي مهارتي در آذربايجان غربي مي بينند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591417
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد