• ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

لایحه استخدامی شهرداری‌ها مصوب شود

لایحه استخدامی شهرداری‌ها مصوب شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لایحه استخدامی شهرداری‌ها مصوب شود

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بر ضرورت تصویب لایحه اداری و استخدامی شهرداری ها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ خندان دل صبح پنج شنبه در همایش شهرداران لرستان در سخنانی با اشاره به وجود مشکلات فراوان در حوزه مدیریت شهری کشور اظهار داشت: حجم و گستردگی این مشکلات بسیار است که تنها با عشق و ایثارگری قابل حل هستند.

لایحه اداری و استخدامی شهرداری ها در مجلس تصویب شود

وی با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۱ حدود ۷۲ درصد از جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند که این میزان در سال ۹۵ به ۷۵ درصد خواهد رسید گفت: سه چهارم جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بر ضرورت سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در شهرهای کشور تاکید کرد و گفت: قوانین و مقررات باید در این راستا مصوب شود.

خندان دل در ادامه سخنان خود با اشاره به لایحه اداری و استخدامی شهرداری ها بیان داشت: این لایحه حدود شش ماه بوده که در کمیسیون های اجتماعی و فرعی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که امیدواریم هرچه زودتر در صحن علنی مجلس مورد رای گیری و ابلاغ شود.

وی بر ضرورت رسیدگی به این لایحه از سوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت شغلی چند صد هزار نفر در شهرداری ها با تصویب این لایحع در مجلس شورای اسلامی روشن می شود.

لایحه مدیریت یکپارچه شهری به مجلس تقدیم می شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور همچنین به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها در دولت اشاره کرد و گفت: به زودی این لایحه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

خندان دل همچنین به لایحه مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: این لایحه نیز در دولت در حال بررسی است که به زودی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

وی در ادامه سخنان خود به فقدان منابع مالی لازم در شهرداری های کشور اشاره کرد و گفت: همچنین معضل دیگر که در این حوزه با ان مواجه هستیم بحث توزیع نامناسب مالی در شهرداری های کشور است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته ۶۰ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری ها طی امسال مصرف می شود گفت: در این راستا اگر جمعیت شهری را ۶۰ میلیون نفر حساب کنیم برای هر نفر در کشور یک میلیون تومان هزینه می شود.

۴۵ درصد بودجه شهرداری ها به ۸ شهر اختصاص دارد

خندان دل با بیان اینکه از مجموع ۶۰ هزار میلیارد تومان حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان تنها به شهر تهران اختصاص پیدا می کند گفت: همچنین حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان آن نیز به شهر مشهد اختصاص پیدا می کند.

وی با بیان اینکه این میزان در شهرهای حاشیه ای و مرزی بسیار پایین است گفت: این امر باید اصلاح شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه یک چهارم بودجه ۶۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود گفت: حدود ۴۵ درصد بودجه شهرداری ها بین هفت تا هشت شهر بزرگ و ۵۰ درصد نیز بین هزار و ۲۴۰ شهر کشور توزیع می شود.

خندان دل با بیان اینکه طی امسال ما توانسته ایم ۷۰۰ میلیارد تومان از وجوه شهرهای بزرگ را برای شهرهای کوچک و متوسط اختصاص بدهیم گفت: به طور متوسط ۱۰۰ میلیون تومان بین این شهرها توزیع شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=753488
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد