۸ سال پیش

لایحه جامع اداری استخدامی قوه قضائیه


منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

لایحه جامع اداری استخدامی قوه قضائیه به حوزه ریاست قوه ارسال شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


لایحه­ جامع اداری استخدامی قوه قضائیه پس از انجام اصلاحات نهایی توسط معاون اول قوه قضاییه به حوزه­ ریاست قوه ارسال شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تدوین این لایحه در معاونت حقوقی قوه قضائیه و با همکاری کارگروهی متشکل از کارشناسان معاونت­‌های مختلف قوه به انجام رسیده است و از آنجا که قوانین اداری و استخدامی کشور همواره با رویکردی اداری- مدیریتی صرف و فارغ از ماهیت و نیازهای دستگاه قضایی در حوزه­ اداری استخدامی تهیه و تنظیم شده است، تدوین آن نقطه­ عطفی در این حوزه به شمار می‌رود.

شایان ذکر است لایحه­ جامع اداری استخدامی قوه قضائیه در اجرای اصول 156، 157 و 158 قانون اساسی و بند «ی» ماده 211 قانون برنامه پنجم توسعه مصوب 15 / 10 / 1389 مجلس شورای اسلامی به منظور صیانت از استقلال قوه قضائیه و ایجاد انسجام در امور اداری و استخدامی کارکنان تدوین شده است و پیش بینی می‌شود با طی مراحل قانونی، تصویب و اجرایی شدن آن چالش های موجود در حوزه اداری استخدامی قوه قضائیه رفع شود.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557880
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه