۸ سال پیش

لایحه کاهش ساعت کاری زنان در دستور کار مجلس قرار گرفت
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

مانعی بر سر راه تصویب لایحه کاهش ساعت کاری وجود ندارد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل با شرایط خاص امروز در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
فاطمه رهبر در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل با شرایط خاص گفت: این لایحه امروز در دستور کار مجلس قرار گرفت و طی امروز و فردا بندهای این لایحه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کلیات این لایحه قبلا به تصویب رسیده است مانعی بر سر راه تصویب این لایحه وجود ندارد و امیدواریم تا فردا بررسی آن در صحن مجلس به پایان برسد و یک مرحله به تصویب نهایی و اجرایی شدن نزدیکتر شود.

به گزارش فارس، لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل دارای شرایط خاص یک ماده واحده دارد و بر اساس این ماده ساعت کار هفتگی زنان شاغل اعم از رسمی، پیمانی و قرار دادی که سرپرست خانوار هستند یا اینکه فرزند زیر هفت سال دارند، یا فرزند معلول دارند یا همسر یا فرزند آنها مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج است هم در دستگاه‌های اجرایی ماده 222 قانون برنامه پنج ساله که شامل کلیه وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی و هم شامل بخش‌های غیردولتی می‌شود و بر اساس قانون کار و تأمین اجتماعی با تأیید مراجع ذیربط 36 ساعت در هفته کار می‌کنند اما حقوق و مزایای 44 ساعت را دریافت می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=570509
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد