۸ سال پیش

لزوم تناسب افزایش حقوق بازنشستگان با کارمندان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

عضو هیئت رئیسه مجلس با یادآوری اینکه بیش از ۶۰ درصد بازنشسته‌ها حقوق حداقلی دریافت‌ می‌کنند، گفت: حقوق بازنشسته ها به تناسب حقوق کارمندان در برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۵ باید افزایش پیدا کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، عبدالرضا مصری در توضیح روند افزایش حقوق بازنشسته‌ها، گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برمبنای مصوبه دولت تعیین می‌شود که باید طبق نرخ تورم رشد پیدا کند؛ اما میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی از سوی شورای عالی تامین‌اجتماعی تعیین و تصویب نهایی آن نیازمند تایید هیئت دولت است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، افزود: در هر حال حقوق بازنشستگان کشوری یا تامین‌اجتماعی نباید از شاخص تورم کمتر باشد البته اینکه درآمد و منابع دولت چه میزان اجازه افزایش حقوق بازنشستگان را بدهد پس از ارائه لایحه بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه مشخص می‌شود.
بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان حقوق حداقلی دریافت می‌کنند
عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم،با تاکید بر اینکه حداقل حقوق دریافتی بازنشستگان نباید فاصله معناداری با خط فقر اعلام شده داشته باشد، گفت: امروز بیش از ۶۰ درصد از بازنشسته های کشوری و تامین اجتماعی، حداقل حقوق و مستمری را دریافت می‌کنند به گونه ای که گذران زندگی آنها را با سختی مواجه کرده است.
مصری با یادآوری اینکه مبلغ حقوق بازنشستگی فعلی، تامین کننده نیمی از روزهای یک ماه بازنشستگان هم نیست، گفت: حقوق بازنشسته‌ها تناسبی با میزان افزایش قیمت‌های حامل انرژی مانند برق و آب و گاز و حتی بنزین نداشته این در حالی است که هزینه‌های چند برابری در سن بازنشستگی به آنها تحمیل می‌شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: در سال‌های گذشته یک مرتبه شاهد تحول در حقوق بازنشسته‌ها بودیم اما در سال‌های اخیر حقوق بازنشستگی نتوانسته به میزان رشد تورم افزایش داشته باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حقوق بازنشسته ها باید به اندازه افزایش حقوق کارمندان باشد البته میزان افزایش پس از ارائه لایحه بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه مشخص می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: قطعاً در سال آینده بیش از نرخ تورم میزان حقوق و مستمری بازنشستگان افزایش خواهد یافت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=564605
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد