۷ سال پیش

لزوم توجه مسئولان به امر اشتغال در روستاها

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای را به اشتغال‌زایی در روستاها و مناطق حاشیه‌ای استان داشته باشند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مقام معظم رهبری را دیده‌بان ملت ایران دانست و اظهار داشت: رهبر انقلاب نقش حفاظت و رهبری ملت ایران را بر عهده دارد و علاوه بر تشریح خطرات و تهدیدات جامعه راه رشد و پیشرفت ملت و کشور را نیز معرفی می‌کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: فلسفه حکومت اسلامی امنیت دادن به مردم است و شورای فرهنگ عمومی نیز باید در جهت امنیت اخلاقی گام بردارد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بر پایه فرهنگ بوده است افزود: دشمنان به این موضوع آگاه است و در طول این سال‌ها حمله‌ها متعددی برعلیه ایران انجام داده‌اند.
امام جمعه خرم‌آباد به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی بر پایه و اساس کار است و مسئولان نیز باید در زمینه ایجاد و تقویت فرهنگ بیشتر کار کردن در جامعه تلاش خود را به کار بگیرند.
میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از مهاجرت روستاییان و حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ پرداخت و بیان کرد: مسئولان باید در روستاها به امر اشتغال‌زایی در روستاها اقدام کنند و در این راستا قدم‌های جدی بردارند.
نماینده ولی فقیه در لرستان به فعال کردن مجدد واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل لرستان تاکید کرد و افزود: این عمل گام موثری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام  و عمل است.
وی در پایان تدوین و تصویب سند فرهنگی استان مهم دانست و تصریح کرد: پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای این سند توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان گام مهمی در زمینه فرهنگ استان است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584218
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد