۷ سال پیش

مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان کرمانشاه پرداخت می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان این استان مرداد ماه پرداخت می‌شود، گفت: مبلغ این بدهی بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


کیومرث فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کرمانشاه با بیان اینکه کارفرمایان واحدهای تولیدی، فنی و بخش‌های صنعت و معدن تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تامین اجتماعی از بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند، اظهار داشت: با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارفرمایان طرح بخشودگی جرایم در اختیار این قشر قرار گرفته است.
وی به واحدهای تولیدی که نتوانسته‌اند بدهی خود را به‌دلیل نوسانات ارزی، حوادث پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه و اعمال تحریم‌های ظالمانه پرداخت کنند، گفت: جرایمی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، ۱۰۰ در‌صد بخشیده شده است.
مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۵ هزار کارگری که در استان کرمانشاه مشمول قانون تامین‌ اجتماعی هستند، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهکار هستند که با مراجعه به شعب، علاوه بر بخشودگی جرایم از مزایای اقساطی شدن بدهی نیز بهر‌ه‌مند می‌شوند.
وی از ۴۰ هزار خانواده مستمری‌بگیر شامل افراد تحت تکفل سرپرستان خانوار از کار افتاده و بازنشسته زیر پوشش تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: ماهانه مبلغی در حدود ۵۰ میلیارد تومان به‌عنوان حقوق و مزایا به این تعداد خانواده پرداخت می‌شود.
فلاحی با بیان اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق خردا‌د ماه سال‌جاری در همان ماه به خانواده‌های زیر پوشش پرداخت شد، ادامه داد: قرار بود که مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌ماه را در تیر ماه و اردیبهشت ماه را نیز در مرداد ماه‌ پرداخت کنیم.
وی با عذرخواهی از خانواده‌های زیر پوشش تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: به‌دلیل مشکلات مالی حاکم بر استان کرمانشاه نتوانستیم در تاریخ مقرر مابه‌التفاوت افزایش حقوق این خانواده‌ها را پرداخت کنیم که با پیگیری‌های انجام شده تا قبل از پایان مرداد ماه این بدهی که مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد تومان است پرداخت می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649688
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد