۸ سال پیش

مجلس پیگیر افزایش عادلانه دستمزد و مسکن اجتماعی کارگران
اطلاعات بیشتر

 

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دستمزد کارگران در سال جاری را غیرعادلانه خواند و تاکید کرد: افزایش دستمزد عادلانه و مسکن اجتماعی کارگران مهم‌ترین دستور کار فراکسیون کارگری مجلس در سال جاری است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


نادر قاضی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری نزدیک شدن به روز جهانی کارگر، درباره مهم‌ترین مشکلات کارگران که در سال جاری باید مورد پیگیری قرار گیرد، گفت: متاسفانه دولت افزایش دستمزد بسیار ناچیزی را برای کارگران در سال ۹۵ درنظر گرفت، زیرا  افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دستمزد کارگران در مقایسه با حقوق ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی برخی مسئولان ناعادلانه بوده و هیچ دردی از کارگران دوا نمی‌کند.
نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش ۷ برابری حقوق برخی افراد در مقایسه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی کارگران، افزود: متاسفانه این رویه در کشور به دور از عدالت بوده و دولت باید برای رفع مشکلات کارگران تدابیر ویژه اتخاذ کند، همچنین وزیر راه و شهرسازی چندی پیش از پیگیری مسکن اجتماعی کارگران خبرداد که تاکنون هیچ فرجی در این زمینه حاصل نشده است.
وی با تاکید براینکه در سال جاری فراکسیون کارگری مجلس افزایش دستمزد کارگران به میزان منطقی را پیگیری می‌کند، تصریح  کرد: همچنین توزیع سبد کالا و ارزاق عمومی و مسکن کارگران نیز در سال جاری پیگیری می شود، البته بحث بیمه کارگران ساختمانی نیز باید مورد توجه قرارگیرد، زیرا در تصویب قانون موضوع سهمیه‌بندی برای بیمه کارگران ساختمانی مطرح نشد اما در عمل دیده شد که سهمیه برای بیمه کارگران در نظر گرفته می‌شود.
وی با انتقاد از اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قانون کار را به طور کامل و صحیح اجرا نمی کند، گفت: متاسفانه این وزارتخانه هیچ نظارت و حمایتی بر حقوق کارگران ندارد.
نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس از گردهمایی حامیان حقوق کارگران در هفته آینده به مناسبت هفته کارگر خبرداد و افزود: در این راهپیمایی بر حمایت همه جانبه از حقوق کارگران و حل مشکلات آنها تاکید می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582972
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد