۷ سال پیش

محصولات تولیدی دست زنان کشور بازاریابی می شوند
اطلاعات بیشتر

 

مشاور اموربانوان ومسئول کمیته های تخصصی وزارت جهادکشاورزی گفت: بازاریابی وبازار رسانی محصولات زنان روستایی سیاست وزرات جهاد کشاورزی است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنی هاشم با اعلام اینکه زنان روستایی وعشایری از دیرباز در حوزه های اقتصادی فعال بودند گفت: در سالهای اخیر در بخش اقتصاد وامنیت غذایی نقش خانوارهای روستایی پررنگ تر شده است.
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی فعالیتهای خود رادر حوزه زنان روستایی گسترش داده است.
مشاور اموربانوان ومسئول کمیته های تخصصی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه ظرفیت سازی ،نهادسازی وتوسعه اشتغال وکارآفرینی از برنامه های وزارت جهادکشاورزی برای زنان روستایی است خاطرنشان کرد: امسال تمرکز اصلی وزارت جهاد کشاورزی روی مباحث بازاریابی وبازار رسانی محصولات زنان روستایی است.
بنی هاشم گفت: اگر بازار مطمئنی برای عرضه محصولات زنان روستایی وجود داشته باشد این زنان تولیدات خود را افزایش می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596852
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد