۸ سال پیش

مخاطرات شغلی از مهمترین عوامل تهدیدکننده سلامت زنان شاغل
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مخاطرات شغلی از مهمترین عوامل تهدید کننده سلامت زنان شاغل است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، رباب شهریان در دوره آموزشی آشنایی با اهمیت غربالگری ویژه «دیابت و سرطان»، افزود: سلامت زنان به عنوان جایگاه والای آن ها در جوهره خلقت به ویژه در شکل گیری فرهنگ، تربیت، سعادت و حفظ و ارتقاء سلامت خانواده و جامعه نقش تعیین کننده ای دارد.

وی ادامه داد: اتخاذ تدابیر مناسب برای ارتقاء سلامت زنان شاغل با توجه به نقش های خانوادگی و اجتماعی آنان از ضروری ترین ارکان است که برای حفظ جایگاه مناسب بانوان در اجتماع باید به آن توجه شود.

معاون امور ورزش بانوان درباره وظایف و مسئولیت های سنگین زنان شاغل در خانه و خانواده گفت: این قشر از جامعه در سنگر خانواده نیز باید تمام و کمال به وظایف خود بپردازند و مانند زنان خانه دار به تمامی مسئولیت های یک کدبانو عمل کنند.

وی اتاکید کرد: از سویی دیگر مخاطرات شغلی یکی از مهم ترین عواملی است که در حیطه سلامتی بانوان شاغل باید به آن توجه شود لذا به اعتقاد ما، باید به زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشد، پویایی و اعتلای جامعه نگاه ویژه ای شود.

شهریان ورزش را یکی از مهم ترین عوامل رسیدن بانوان به سلامتی روحی، روانی و رشد اجتماعی دانست و اضافه کرد: فعالیت های بدنی و ورزشی به منظور برآورده کردن نیازهای روان شناختی همچون تغییر نگرش ها، دیدگاه ها، روابط انسانی، کارآیی اجتماعی، بهبود ادراک و...از اهمیت ویژه ای برای بانوان شاغل برخورد است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=573354
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد