۷ سال پیش

مدل جدید دولت در حوزه کار حوادث را کاهش داده است
اطلاعات بیشتر

 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اجرای مدل جدید دولت در حوزه کار حوادث در حین انجام کار به ویژه حوادث منجر به فوت را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده است.

جهت مشاهده اخبار حوادث ناشی از کار اینجا کلیک کنید


حسن هفده تن روز چهارشنبه در حاشیه همایش سه جانبه دولت، کارگر و کارفرما البر در جمع خبرنگاران، گفت: ما از ابتدای دولت تدبیر و امید مدلی را در حوزه کار طراحی کردیم چون در مدل قبلی مشکلاتی را داشتیم.
وی با تاکید بر اینکه میزان فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور کاهش یافته است، گفت: مدل قبلی واکنشی بود. وقتی حادثه ای اتفاق می افتاد و ما به سراغ سهم قصور کارفرما و نقش او در قبال کارگر می رفتیم.
هفده تن گفت: با این مدل پس از تدوین برنامه و اجرای مدیران، شاهد آن هستیم که فوتی های ناشی از حوادث کار از 5.5 نفر در روز به 4.5 نفررسیده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: براساس گزارش ها در دولت انگلستان در سال 2015 هر حادثه ناشی از کار منجر به فوت، سه میلیون دلار هزینه به بودجه عمومی کشور تحمیل می کرد که اگر تبدیل کنیم این هزینه در ایران 10میلیارد تومان خواهد بود.
وی ادامه داد: آثار مشهود اجرای مدل جدید دولت ظرف سال های آینده با کاهش هزینه هایی که این بخش به همراه دارد، آشکارتر می شود.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز براساس گزارش ها و همانطور که از سوی استان البرز اعلام شد، میزان حوادث ناشی از کار در استان ها به 26 درصد کم و بیش رسیده است.
وی اضافه کرد: حوادث ناشی از کار هفت درصد هزینه به تولید ناخالص ملی تحمیل می کند که بالای 90 هزار میلیارد تومان هزینه دارد که درصورت توجه بیشتر به این بخش می توان در توسعه اشتغال بیشتر گام برداشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649083
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد