۸ سال پیش

مدیران دانشگاه‌ها با توجه به مسائل فرهنگی موجب جذب دانشجویان شوند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزیر بهداشت از حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برپایی جشنواره فرهنگی- هنری دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور و برنامه‌های فرهنگی به میزبانی این دانشگاه، تقدیر کرد و گفت: مدیران دانشگاه‌ها، باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی داشته باشند تا موجب جذب بیشتر دانشجویان شوند.

جهت مشاهده اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز، سید حسن قاضی زاده هاشمی شب گذشته در اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی- هنری دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در شیراز گفت: دانشجویان علوم پزشکی باید پیشقراول هنر در کشور باشند.
وی، از حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در برپایی این جشنواره و برنامه های فرهنگی به میزبانی این دانشگاه، تقدیر کرد و افزود: مدیران دانشگاه ها، باید توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشند تا موجب جذب بیشتر دانشجویان شوند.
وزیر بهداشت مشارکت در چنین جشنواره هایی را در زندگی این دانشجویان موثر برشمرد و گفت: امیدوارم در میان جامعه پزشکی، الگوهای ویژه ای در زمینه هنر، داشته باشیم.
هاشمی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی تاکید کرد: امیدوارم این جشنواره در سال های آینده گسترش یابد و دانشجویان در کنار دروس سخت علوم پزشکی به امور فرهنگی که به آنها آرامش می بخشد، بپردازند.
وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: به فرهنگ کشور، ملت و فرهنگ کهن این ملت احترام بگذارید و این قدرشناسی نشانه بهره مندی از موهبت الهی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=564689
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد